Baza znalezionych fraz
aaaaDwudziesty pierwszy wiek - wiek singli.aaaa

Budowa i utrzymanie mostów
Witam,przedmiotem sprzedaży jest książka "Budowa i utrzymanie mostów".Autor A.Madaj,W.Wołowicki.Polecam!
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDelp1L.html



Utrzymanie mostów cz 1 Andrzej Jarominiak
Mam do sprzedania podręcznik – skrypt



pt." UTRZYMANIE MOSTÓW" cz 1



Autor: Andrzej Jarominiak



Rok wydania: 1989

Okładka – miękka

Wydana przez: Politechnikę Rzeszowską

Stan książki oceniam na dobry, w tekście brak podkreśleń, kartki pożółkłe.

Waga książki: 180 gr

Ilość stron: 121



ZAPRASZAM DO ZAKUPU



Przy zakupie książek koszty wysyłki według taryfy wagowej Poczty Polskiej
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID3Xjkx.html


Budowa i utrzymanie mostów - Arkadiusz Madaj
Podręcznik akademicki omawiający zagadnienia związane z budową i utrzymaniem mostów. Przedstawiono w nim badania dotyczące realizacji konstrukcji oraz odbioru obiektów mostowych, organizacji przeglądów użytkowych mostów. Omówiono zagadnienia związane z utrzymaniem poszczególnych elementów obiektów mostowych (nawierzchni i elementów wyposażenia, przestrzeni podmostowej oraz podpór przęseł mostów stalowych i betonowych). Podano informacje na temat najnowszych technologii budowy, badań i materiałów stosowanych do budowy i naprawy mostów. W czwartym wydaniu uwzględniono zmiany dotyczące obowiązujących przepisów i norm.

Odbiorcy: studenci wydziałów budowlanych wyższych uczelni, inżynierowie i technicy zajmujący się budownictwem komunikacyjnym i mostownictwem oraz budownictwem ogólnym, przemysłowym i hydrotechnicznym.



Nie odpisuje na sms !!!

Wysyłka (+9 zł list polecony eko Poczta Polska) po wpłacie na konto lub zapraszam po odbiór osobisty w dni robocze miedzy godziną 18.00 a 20:30
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDdvdTR.html


Kolejnictwo
Sprzedam książki o kolejnictwie.Różne

Odbiór osobisty

służba drogowa w walce ze śniegiem i mrozem-tadeusz rajca

instrukcja obsługi i utrzymania w eksploatacji hamulców pociągów pasażerskich i towarowych-mw56

instrukcja dla służby drogowej o sposobach walki ze śniegiem i lodem na kolejach-D25

instrukcja o zapewnieniu sprawności kolei w zimie-D17

instrukcja o remont planowo-zapobiegawczych budowli inżynieryjnych dróg kolejowych-D83

instrukcja dla zawiadowcóy odcinka w służbie zabezpieczenia ruchu i łacznosci-E7

instrukcja dla starszego dyspozytora i dyspozytora drużyn konduktorskich na kolejach normalnotorowych uzytku publicznego-R26

instrukcja dla starszego kontrolera ruchu i kontrolera ruchu-R20

podrecznik dyspozytora parowozowego-edward buze

dodatek do służbowego rozkładu jazdy pociągów czesc 4

instrukcja obsługi i utrzymania w ekspoloatacji hamulców pociągów towarowych i pasażerskich Mw56

przepisy ruchu na kolejach waskotorowych uzytku publicznego Nr W2

podstawy trakcji elektrycznej-stanisław plewako

przepisy o gospodarce kolejami wojskowymi i wojskowym taborem kolejowym

zarys kolejnictwa-godwod,kowalski,nowosielski

przepisy o przewozie kolejami osób wojskowych oraz wojskowych przesyłek bagażowych i ekspresowych (PWO)

instrukcja o spozadzaniu i aktualizacji planów schematycznych D27

instrukcja o zapewnieniu sprawnosci kolei w zimie D17

rozklad jazdy pociagów towarowych zeszyt 171

instrukcja o rozkładzie jazdy pociagów R11

instrukcja w spraawie uzytkowania w komunikacji miedzynarodowej wagonów towarowych przyborów ladunkowych i pojemników R40

instrukcja w sprawie dokumentacji pracy w sluzbie trakcji i wagonów kolei normatorowych i kol;ei dojazdowych w pkp-A23

przepisy o gospodarce wagonami towarowymi na kolejach waskotorowych

przepisy o eksploatacji koylów parowozowychi kotłów ustawionych

budowa i utzrymanie dróg kolejowych-henryk zamiecki

instrukcja obsługi i utzrymania w eksploatacji hamulców pociagów pasazerskich i towarowych Mw56

instrukcja obsługi mechanicznych i recznych urzadzen zabezpieczenia ruchu kolejowego typu znormalizowanego NrE16

instrukcja o planowo zapobiegawczych remontach urzadzen zabezpieczenia ruchu kolejowego E28

gospodarka wagonami towarowymi-masikowski,perenc

mechanika ruchu pociagów-adolf langrod

przepisy o gospodarce parku osobowego R28

instrukcja o kontroli gospodarki wagonami kolejowymi R47

instrukcja w sprawie użytkowania wspólnego parku wagonów towarowych na sieci pkp R41a

przepisy o wzajemnym uzytkowaniu wspólnego parku wagonów towarowych R41

instrukcja w sorawie dokumentacji pracy druzyn konduktorskich A-8

instrukcja branzowa o naprawach planowo zapobiegawczych wagonów motorowych spalinowych i lokomotyw waskotorowycj Nr W 24

przepisy o pociagach ratunkowych i postepowaniu w razie wypadkow kolejowych M38załocznik do przepisów R13,kod stosowany w ruchu telegraficznym Nr6,skróty i sygnały uzywane w łacznosci radiotelegraficznej Nr9

przepisy o przewozie kolejami osób wojskowych oraz wojskowych przesyłek bagazowych i ekspresowych(PWO)

instrukcja o skróconych adresach liczbowych R-18

dozór techniczny w transporcie kolejowym-lesniak,mazurkiewicz,pawlak

instrukcja dla magazyniera obsługujacego bocznice kolejowa H24

instrukcja dla maszynisty parowozu kolei dojazdowych WMP4

przepisy sygnalizacji na kolejach dojazdowych WE1

instrukcja o pracy manewrowej R34

instrukcja dla pomocnika maszynisty kolei dojazdowych Wmp5

regulamin o ładowaniu i zabezpieczenianiu przesyłek towarowych

przepisy o gospodarce wagonami parku osobowego R28

transport w gospodarstwie lesnym

utrzymanie mostów kolejowych przepustów i tuneli -sznurowski

przepisy ruchu na kolejach normalizatorowych uzytku publicznego R1

walka z pelzaniem szyn-marceli rost

eksploatacja taboru kolejowego-gruszynski

wagony kolejowe i hamulce-kalinkowski,orlik

instrukcja o awaryjnych zapasach materialó słuzby drogowej pkp D66

instrukcja dla kontrolera słuzby drogowej D12

instrukja branzowa o remontach planowo zapobiegawczych wodnych budowli regulacyjnych zabezpieczajacych obiekty kolejowe od niszczacyc działan wody D81

tymczsowa instrukcja o budowie i rem
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDdZdfD.html


Olej przekładniowy SHELL SPIRAX S2 A 80W90 209L + dostawa 50km gratis
Shell Spirax S2 A jest olejem przekładniowym o szerokim zastosowaniu w wielu rodzajach mostów napędowych stosowanych w pojazdach pracyjących w trudnych warunkach.



Poprzednia nazwa: Shell Spirax A



Zastosowanie



• układy przekładniowe w pojazdach, dyferencjały



• przekładnie hipoidalne



• przekładnie w motocyklach smarowane z innego układu niż silnik



• średnio i mocno obciążone skrzynie biegów



• inne układy przekładniowe stosowane w pojazdach pracujących w warunkach tj.:



wysokie obroty/praca udarowa

wysokie obroty/niski moment

niskie obroty/wysoki moment

Właściwości i korzyści



• wielozadaniowe dodatki uszlachetniające Specjalnie dobrany pakiet zawierający antyoksydanty, dodatki przeciwzużyciowe oraz przeciwkorozyjne.



• Wysokiej jakości oleje bazowe Utrzymanie płynności w niskich temperaturach, odporność na utlenianie, utrzymywanie filmu smarowego w trudnych warunkach.



Specyfikacje i dopuszczenia

API GL-5



Porada

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z przedstawicielem Shell.



Ochrona środowiska

Nie wylewać zużytego oleju do ścieków, zbiorników wodnych, na ziemię. Usuwać zużyty olej z pomocą jednostek recyklingu.



Do każdej beczki zawieszki olejowe SHELL gratis !!!



Dostawa do 50 km od Siedlec gratis, powyżej 50 km do uzgodnienia.



Wystawiam FAKTURY VAT !!!



W ofercie także każde inne oleje MOBIL, SHELL, CASTROL, TOTAL !!!



Masz pytanie ? Pisz, dzwoń !!!
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID1PA1z.html


Volkswagen Passat 1.9 TDI, Ekonomiczny, Klima,Limuzyna, Gwarancja, Niezawodny
Mirek tel:

Andrzej tel :



OFERUJEMY NAJLEPSZY PROGRAM OCHRONY KLIENTÓW W POLSCE POTWIERDZONY CERTYFIKATEM PRZEKONAJ SIĘ !

3-MIESIĘCZNA GWARANCJA VIP GWARANT SERVICE NA ZAKUPIONY POJAZD, możliwość przedłużenia Gwarancji do roku czasu!!.

Gwarancja obowiązuje w całym kraju, SIEĆ SERWISÓW W CAŁEJ POLSCE!.

Naprawa i wszystkie części w okresie Gwarancji USUWANE BĘDĄ BEZPŁATNIE.

KRÓTKI CZAS NAPRAWY!.

Gwarancja obejmuje:

- wszystkie usterki techniczne (związane z gwarancją) wynikłe po nabyciu pojazdu,

- jednostkę napędową

- silnik,

- skrzynię biegów manualną

- skrzynię biegów automatyczną,

- przednie i tylne zawieszenie

- amortyzatory, sprężyny itp.

- mechanizmy różnicowe,

- paski rozrządu,

- wały pędne,

- obudowy

- skrzyni biegów, silników, mostów, miski olejowej itd.

DOSTĘPNE AUTO ZASTĘPCZE NA CZAS NAPRAWY. POLECAMY!



VW Passat B5 LIFT 1.9 TDI 2001r. Limuzyna !!

Sprowadzony Cena +Oplaty-DO CENY AUTA NALEŻY DOLICZYĆ 890 ZŁ + AKCYZA (Urząd Celny) SAMOCHÓD JEST KOMPLETNIE PRZYGOTOWANY DO REJESTRACJI.

DZISIAJ KUPUJESZ I DZISIAJ WYJEŻDŻASZ Z PEŁNĄ DOKUMENTACJĄ NA DROGĘ DOSTAJESZ TABLICE I POLISĘ OC A JUTRO REJESTRUJESZ.

VW Passat to dość solidny samochód który nie zawodzi i zawsze gotowy jest do jazdy.



Pod względem komfortu jazdy zawieszenie okazuje się wzorem do naśladowania. Co ważne utrzymanie takiego passata nie jest wcale drogie. Reasumując jest to naprawdę bardzo udany samochód.

Godne Polecenia.



Wystawiamy fakturę VAT marża, kupujący jest zwolniony z opłaty skarbowej. Możliwość zakupu na RATY,LEASING, ZAMIANA.



Zapraszamy. tel. , .



„Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.” Ogłoszenie nie jest i nie może stanowić podstawy do dochodzenia roszczeń w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z zm.), oraz nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z zm.)

-

Zdjęcia oraz treść ogłoszenia są własnością sprzedającego. Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1)
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgIdmN.html


Samurai SJ413
Moi Drodzy,



Ze smutkiem muszę ogłosić, iż mam na sprzedaż nic innego jak Suzuki Samurai SJ413. Uprzedzając oczywiste i jakże rozsądne pytanie zmusza mnie do tego zmiana sytuacji z czysto małżeńskiej na kwalifikującą się pod 500+. Może i to 500 wystarczyłoby na utrzymanie samochodu jednak czasu nie pozwoli rozciągnąć. Ze smutkiem po niemal 10-letniej bardzo bliskiej znajomości muszę spróbować pozbyć się hobbistycznego autka z garażu.



Po tym smutnym wstępie kilka faktów i opinii, który każdy powinien poznać.

Po pierwsze nie jest to zdecydowanie samochód dla osoby zaczynającej zabawę z szeroko rozumianym terenem od zera. Podstawowe znajomości zasad i mechaniki zdecydowanie pozwolą korzystać w pełni z mojego maleństwa.



Po drugie bulwarówka to to nie jest i wszelkie próby poruszania się po terenie zurbanizowanym, poza ogromną irytacją we wszystkich podzespołach mogą skończyć się również głębokim zawodem nad właściwościami trakcyjnymi oraz motorycznymi względem podłoża asfaltowego i środowiska miejskiego.



Jednakże, jeśli zamierzasz wykorzystywać Suzuki zgodnie z przeznaczeniem (teren, trudny teren, bardzo trudny teren...) i nie są Ci obce podstawy mechaniki a wręcz lubisz spędzać czas w garażu to trafiłeś idealnie. Samochód ten może być świetną bazą do dalszej ekstremalnej rozbudowy lub idealnym wozidełkiem w weekendowe błoto, jeziorko, górki i podobne.



Przechodząc szczerze i bez zacięcia sprzedażowego do elementów "na plus":

1. Świeżo zregenerowane wszystkie wały w profesjonalnym zakładzie za niebagatelną sumę (wyważenie, nowe krzyżaki, wzmocnienia) - przejechane może 40 km i niewiele w błocie

2. Kompletne zawieszenie "mazurowe" z polibuszami, przedłużonymi wieszakami i wspawanym zabezpieczeniem przed wywijaniem

3. Opony użytkowane tylko w terenie - żadnych podróży po płaskim bieżnik jak w załącznikach 235 x 75 x 15 (a niektórzy mówią, że się nie da ;-) ) + zapas na tej samej oponie

4. Amortyzator skrętu niemal nowy OME wielki żółty i zły

5. Rama zabezpieczona przed korozją w całkiem niezłym stanie jak na 1988

6. Lockright, co prawda zamontowany "ze szwagrem" ale działa i ratuje z opresji

7. Zderzak przód porządna stalowa konstrukcja, kopia czegoś tam z przygotowaniem pod wyciągarkę

8. Alternator - nie mam pojęcia z czego, ale przynajmniej 2x większy niż oryginał (mówię nie tylko o rozmiarze ale i mocy)

9. Hamulce tarczowe przód i tył z zregenerowanymi w pełni zaciskami (troszkę regulacji i będzie przepięknie)



Teraz na "lekki plus"

1. Wymienione fotele na Honda CRX, ale swoje w błocie już przeszły - spokojnie zapach daje radę

2. "Klatka bezpieczeństwa" w "" ze względu na sposób konstrukcji spawany przez ekspertów z blacharni jednej z japońskich marek, w przeciwieństwie do słynnego "J" gdzie ma być gięta.

3. Silnik wymieniony po jednej z głębszych flot - podobno poprzednio jeździł dziadek do kościoła, ale ja tam nie wierzę

4. Gaźnik PONY + 2 gaźniki zapasowe - "jakby co" - regulacja wymagana

5. "Snorkel" taki sobie tam - ale zawsze jest

6. Odpowietrzenie mostów i skrzyni wysoko wysoko



Na ogólny minus:

1. Elektryka do przejrzenia - prąd tu czy tam lubi sobie zwiać bez wyraźnych przyczyn

2. Chłodnica - gotować się nie gotuje, ale lepsze czasy ma za sobą (z przodu, standardowo)

3. Jak pisałem - hamulce do regulacji (może jak ktoś się uprze pompa do wymiany)

4. Ze względu na wysokość zawieszenia czasem się trafi na płaskim objaw kołyski ale w terenie to nie przeszkadza.

5. Otwieranie pokrywy silnika bywa "kłopotliwe" - nie mam czasu zainstalować "rajdowych" zacisków

6. Brak chlapaczy na nadkolach - kawał pasa transmisyjnego dobrze umocowany zdziałałby cuda



Przy cenie zgodnej z oczekiwaniami w tzw "gratisie":

1. Zestaw do liftu "budy" - komplet śrub i polibuszy

2. Alternatory - 2 czy 3 do wyboru do koloru

3. Drzwi kompletne nowe prawe z szybą (jakby komuś zależało)

4. Worek innych części, których mi się nie chce katalogować - ostatecznie zrobię zdjęcia

5. Pełen pakiet dokumentacji, manuali, tip and tricks do samuraja dostępny elektronicznie ;-)

6. Dwa kaski, coby głowa się o dach nie obijała
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgd1lL.html


Budownictwo ogólne (PODRĘCZNIK ZAWODOWY)
TYTUŁ: Budownictwo ogólne. Podręcznik do nauki zawodu Technik Budownictwa.



AUTORZY: Mirosława Popek, Bożenna Wapińska



WYDAWNICTWO: Wsip



Możliwy jest ODBIÓR OSOBISTY (Księgarnia "PROMYK" ul. Okulickiego 58/70 w Radomiu - vis-a-vis Przychodni Rehabilitacyjnej)



W naszej ofercie posiadamy również inne podręczniki zawodowe z branży budowlanej, w tym:



1) Organizacja robót rozbiórkowych. Podręcznik do nauki zawodu Technik Budownictwa. (kwalifikacja B.33.5) / aut. Tadeusz Maj / wyd. WSIP - Cena: 24,50zł



2) Język angielski zawodowy w budownictwie / aut. Marlena Kucz / wyd. WSIP - Cena: 36,90zł



3) Konstrukcje budowlane. Podręcznik do nauki zawodu Technik Budownictwa / aut. Mirosława Popek, Zbigniew Romik / wyd. WSIP - Cena: 36,90zł



4) Konstrukcje Stalowe (4) / seria: Konstrukcje budowlane / aut. Wojciech Włodarczyk / wyd. WSIP - Cena: 35,70zł



5) Przygotowywanie dokumentacji przetargowej. Podręcznik do nauki zawodów Technik Budownictwa, Technik Drogownictwa, Technik Dróg i Mostów Kolejowych (kwalifikacja B.30.2) / aut. Tadeusz Maj / wyd. WSIP - Cena: 43,00zł



6) Montaż zbrojenia w deskowaniach. Podręcznik do nauki zawodów Technik Budownictwa, Betoniarz-Zbrojarz (kwalifikacja B.16.2) / aut. Mirosław Kozłowski / wyd. WSIP - Cena: 24,50zł



7) Rysunek budowlany (1) / seria: DB / aut. Jacek Mazur, Anna Tofiluk / wyd. WSIP - Cena: 33,70zł



8) Rysunek techniczny budowlany. Podręcznik do nauki zawodu Technik Budownictwa / aut. Tadeusz Maj / wyd. WSIP - Cena: 43,00zł



9) Sporządzanie kosztorysów. Podręcznik do nauki zawodów Technik Budownictwa, Technik Drogownictwa, Technik Dróg i Mostów Kolejowych (kwalifikacja B.30.1) / aut. Tadeusz Maj / wyd. WSIP - Cena: 49,90zł



10) Organizacja i przygotowanie budowy. Podręcznik do nauki zawodu Technik Budownictwa (kwalifikacja B.33.1) / aut. Tadeusz Maj / wyd. WSIP - Cena: 43,00zł



11) Organizacja i technologia robót wykończeniowych. Podręcznik do nauki zawodu Technik Budownictwa (kwalifikacja B.33.3) / aut. Tadeusz Maj / wyd. WSIP - Cena: 24,50zł



12) Organizacja i technologia robót stanu surowego. Podręcznik do nauki zawodu Technik Budownictwa (kwalifikacja B.33.2) / aut. Tadeusz Maj / wyd. WSIP - Cena: 30,70zł



13) Utrzymanie obiektów budowlanych. Podręcznik do nauki zawodu Technik Budownictwa (kwalifikacja B.33.4) / aut. Tadeusz Maj / wyd. WSIP - Cena: 30,70zł



14) Wstęp do projektowania architektonicznego (3) / ser: DB / aut. Krzysztof Tauszyński / wyd. WSIP - Cena: 35,80zł



15) Wykonywanie mieszanek betonowych. Podręcznik do nauki zawodów Technik Budownictwa, Betoniarz-Zbrojarz (kwalifikacja B.16.3) / aut. Mirosław Kozłowski / wyd. WSIP - Cena: 24,50zł



16) Wykonywanie murowanych konstrukcji budowlanych. Podręcznik do nauki zawodów Murarz-Tynkarz, Technik Budownictwa (kwalifikacja B.18.2) / aut. Mirosława Popek / wyd. WSIP - Cena: 44,30zł



17) Wykonywanie remontów oraz rozbiórki murowanych konstrukcji budowlanych. Podręcznik do nauki zawodów Murarz-Tynkarz, Technik Budownictwa (kwalifikacja B.18.4) / aut. Mirosława Popek / wyd. WSIP - Cena: 36,90zł



18) Wykonywanie tynków. Podręcznik do nauki zawodów Murarz-Tynkarz, Technik Budownictwa (kwalifikacja B.18.3) / aut. Mirosława Popek / wyd. WSIP - Cena: 44,30zł



19) Wykonywanie zapraw murarskich i tynkarskich oraz mieszanek betonowych. Podręcznik do nauki zawodów Murarz-Tynkarz, Technik Budownictwa (kwalifikacja B.18.1) / aut. Mirosława Popek / wyd. WSIP - Cena: 44,30zł



20) Zarys historii architektury (2) / seria: DB / aut. Wanda Bogusz / wyd. WSIP - Cena: 40,70zł



21) Zawodowy rysunek budowlany / aut. Tadeusz Maj / wyd. WSIP - Cena: 39,50zł



W razie pytań prosimy o kontakt. ZAPRASZAMY!!!
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgVY1X.html


Stella - Kratka trawnikowa stabilizująca (TYP 1), zielona, 50x50x4 cm
Oferujemy Państwu niezwykle solidną kratkę trawnikową Stella Green z wytrzymałością 160t/m². Tylko kratka Stella Green posiada kotwy stabilizące ją w podłożu (bardzo silne utrzymanie kratki podczas ruszania i hamowania pojazdem).



Kratka STELLA GREEN - najkorzystniejsze rozwiązanie dla umocnienia trawników, ciągów pieszych i jezdnych, skarp i poboczy bez naruszenia ekologicznej cyrkulacji wody w podłożu.

Kratka wykonana jest z tworzywa uzyskanego w drodze recyklingu odpadów tworzyw sztucznych - typ PE.

Doskonała alternatywa dla nawierzchni z kostki brukowej, asfaltowej czy płyt ażurowych.

Można na niej utrzymywać elegancki trawnik (po którym się intensywnie chodzi lub jeździ samochodem) lub wypełnić kruszywem według własnego gustu i poczucia estetyki.



Kratka drogowa, trawnikowa STELLA GREEN wykonana jest z polietylenu PE. Kratka posiada 8 zaczepów montażowych i 4 kołki stabilizujące w podłożu. Oczka kratki, w liczbie 49szt., mają kształt ośmiokąta o boku 2,5cm. Kształt kratki trawnikowej do wglądu na załączonych fotografiach.

Powierzchnia biologicznie czynna dla tej kratki wynosi 80,25%.

Na m2 należy liczyć 4,4 kraty, ponieważ po ułożeniu zmniejsza ona swoją powierzchnię użytkową. Wielkość 50cm x 50cm jest wielkością brutto. Należy także wziąć poprawkę na docięcia kraty i końcówki, które pozostają przy montażu .

Kratkę STELLA GREEN można stosować dla następujących typów nawierzchni:

- Parkingi

- Trawniki o intensywnym użytkowaniu

- Podjazdy samochodowe

- Magazyny otwarte

- Osiedlowe drogi dojazdowe

- Pola golfowe

- Wybiegi dla zwierząt (np. koni)

- Campingi

- Skarpy i pobocza

- Place zabaw

- Targowiska

- Zielone ogrody na dachach

Zastosowanie kratki STELLA GREEN na podstawie deklaracji zgodności:

Nawierzchnie ścieżek i ciągów dla ruchu pieszego, wjazdy do garaży i na posesje, stanowiska postojowe, powierzhnie wokół drzew, rowów, skarp. Drogi publiczne i wewnętrzne.



Kratka drogowa, trawnikowa STELLA GREEN może być stosowana do wykonania trawiastych nawierzchni drogowych dla:

- pojazdów osobowych - typ I i typ II oraz:

- pojazdów dostawczych o nacisku na podłoże, nie przekraczającym 0,25 MPa - typ II.

Kratka drogowa, trawnikowa STELLA GREEN może być stosowana do wykonania nawierzchni bez trawy, z wypełnieniem komórek kruszywem.

Największe atuty STELLA GREEN:

- Niska cena

- prosty i szybki montaż (obliczono, że można ułożyć 40m2 na godzinę)

- różnorodność zastosowań

- lekkość produktu (jedna sztuka waży 1,05 kg (+ - 11%))

- ekologiczność produktu, wytrzymałość na różne atmosferyczne warunki

- konstrukcja w kształcie "plastra miodu" - więsza odporność na ściskanie i dociskanie

- kotwy (kliny) stabilizujące kratkę w podłożu (na obrzeżach podstawy kratki)

- barwa kratki - odcień zieleni



Certyfikaty STELLA GREEN:

1. APROBATA TECHNICZNA IBDiM Nr AT/ 201 - pokaż numer telefonu -
6, wydana przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie.

2. Deklaracja powierzchni biologiczniej czynnej - 80,25%.

Link: olx.pl/oferta/CID628-IDhYULR.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fotocyk.pev.pl
  • Dwudziesty pierwszy wiek - wiek singli.