|
|||||||
aaaaDwudziesty pierwszy wiek - wiek singli.aaaa
Wężyk pompki reduktor DV/AV Adaptor przejście reduktor wentyla AV/DV Adaptor przejście reduktor wentyla AV/DV ODBIÓR OSOBISTY w OLEŚNICY codziennie od Poniedziałku do Piątku ODBIÓR OSOBISTY w MILICZU codziennie od Poniedziałku do Niedzieli proszę o kontakt telefoniczny 667 - pokaż numer telefonu - Zobacz wszystkie moje ogłoszenia pod poniższymi linkami http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1RCxR/ http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2Olkh/ Link: olx.pl/oferta/CID767-IDfvp1z.html Subaru Impreza GT Witam, z przykrością sprzedaję swojego GTka, ale moja cierpliwość do tego auta dobiegła końca... Samochód został sprowadzony do kraju w 2009 roku i wyjechał z fabryki jako wersja Catalunya nr. 67. Zaznaczam, że nia ma takich samochodów w stanie idealnym za tą cenę więc postaram się wszystko rzetelnie opisać. Oczywiście mój egzemplarz miał przygodę lewym przodem, jednakże nie było to coś drastycznego błotnik, maska, zderzak i fragment fartucha (mogę wykonać zdjęcia fartucha jeśli kogoś zainteresuje). Blacharkę oceniam na 4- z uwagi na to ,że tylne nadkola mają wykwity w okolicy zderzaka, nad przednią szybą również pojawiły się wykwity i wypadałoby wymienić prawy próg z uwagi na to, że jakiś kretyn połamał go lewarkiem... Lakierniczo również nie jest przesadnie kolorowo gdyż wszystkie elementy nadwozia poza tylną klapą były lakierowane, aczkolwiek pomiar miernikiem lakieru nie wykazał 50 kg kitu na każdym elemencie (od 70 do mniej więcej 180 mikronów). Generalnie jak się go nawoskuje to wygląda całkiem apetycznie ;) (używam wosku Turtle Wax Color Magic). Jeśli chodzi o wnętrze to zmiany jakich dokonałem obejmują: -Kierownica Sparco R325 (niestety zamsz nie zdaje egzaminu w jeździe codziennej dlatego się wytarł ,ale tragedii nie ma). -nakładki na pedały z WRX'a New Age Ponadto poprzedni właściciel zadbał o dodatkowe wskaźniki Depo Racing z peakiem warnem , procedurą startową i innymi bajerami: -ciśnienie oleju -temp. oleju -ciśnienie doładowania (wymieniłem miesiąc temu czujnik na nowy) -obrotomierz (niepotrzebny) Flokowaną deskę rozdzielczą Jest nawet jakieś radio Sony, ale myślę że póki dźwięk pukającej panewki nie będzie go zagłuszał to nie warto go słuchać :). Z części eksploatacyjnych za swojej kadencji (przez 1,5 roku) wymieniłem: -czujnik położenia wału oem -czujnik położenia wałka oem -sondę lambda Bosch -cewkę zapłonową diamond -kable zapłonowe NGK -Świece Denso irydowe -Filtr paliwa (dodatkowy nowy Kneht dodaje z autem) -Wkładka filtra powietrza Pipercross -Pompa paliwowa Walbro 255 l/h (coś ostatnio marudzi, działa ale głosno [zawsze mam pół zbiornika lub więcej] -amortyzatory tylne Kayaba gazowe -prawy drązek kierowniczy -tylne klocki TRW -przednie klocki OMP Road&Sport -chłodnica wody -chłodnica wspomagania -kompletny rozrząd w kwietniu tego roku -olej i filtr oleju (Motul Sport Ester 5w50) Od 2011 roku moja Subaryna ma zainstalowaną instalację gazową Stag, jednakże sposób jej montażu pozostawiał wiele do życzenia więc w czerwcu tego roku oddałem ją do zaufanego zakładu w celu wymiany reduktora na KME Twin (podwójny reduktor w "kanapce" czyli osobne zasilanie każdej pary cylindrów), regeneracja wtryskiwaczy, zrobienie porządku pod maską oraz strojenie podczas jazdy z użyciem sondy szerokopasmowej. Jeśli chodzi o mody bo przecież wszystkich to najbardziej interesuje ;) to: Osobiście zamontowałem szeroki 3 calowy DP żeby odblokować wydech, reszta układu to nierdzewny przelot z backboxem (fajny w trasę bo nie męczy ale jak się rozedrze to włączają się alarmy w zaparkowanych samochodach), rozpórka górna przód, rajdowe chlapacze, DV Bailey Motorsport (żaden dyszący blow job który nic nie daje, a szkodzi ;) ), duży 4 tłoczek z przodu Z ciekawostek: od poprzedniego właściciela dowiedziałem się, że auto jest zeszperowane niby płytka z tyłu i coś z przodu (jak byłem na przeglądzie to urządzenie wykryło lsd ale co i jak to nie jestem w stanie stwierdzić. Mogę jedynie zapewnić że na mokrym lub śniegu można nim wyczyniać cuda ;) Auto stoi na oponach Dunlop Sport Maxx 205/45 R16 w stanie 6-6.5 mm Żeby nie było tak kolorowo to wczoraj gdy wracałem do domu w trasie odezwała się panewka, więc jeśli kogoś to nie razi będzie mógł sobie spokojnie naprawić lub wymienić motor. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgDT7F.html Audi A4 Witam! Sprzedam tak jak w tytule Audi A4 B5 1.8T AEB O mocy obecnie 210 koni. W auto jest wlozone masa pracy i pieniędzy a jeszcze wiecej serca... tak po krótce ze zmian: Mechanika: Przed zalozeniem gazu byl remont silnika obejmujacy wymiane pierscieni, uszczelki pod glowica, pod pokrywa, wymiana uszczelniaczy zaworowych i tarczy sprzeglowej(wszystkie stare części do wgladu). DP 2.5" Wydech od poczatku do konca nierdzewny (poza lacznikami) na koncu wydech jetex na ktory mam TUV. FMIC 230x560 calosc polaczona nierdzewką i silikonami Turbo hubrydowe k03 Cewki TFSi Zawor dv 2.7bit Wkladka fitra pipercross Wnetrze: Fotel z wersji S z boczkami pelna skora podgrzewana z pompowanymi ledzwiami. Kierownica S4 Licznik pelen sprawny Fis Podswietlane klamki jak w A6 Dekory drewno ciemne Wskaznik doladowania DEFi Czarna podsufitka Slupki pod tweetery Zewnatrz: Felgi Dare LM18 Z oponami michelin pilot sport 225/40 Blenda szyby kamei Dokladka klapy kamei Lampy tyl USA lampy przod polift DEPO Grill ala Rs4 Lusterka chrom Audio: Jednosta Alpine CDA9853 Przod zestaw focal ps165 (tweetery w slupkach) Wzmacniacz quadral x450 przod Sub Audio art plus JL audio To i tak pewnie nie wszystko Auto ma swoje lata trzeba powiedziec i jest do poprawek lakierniczych, mi przy kupnie zalezalo na zdrowym serduszku. Za mojego czasu malowana maska i zderzak ze wzgledu na odpryski Auto jezdzone od remontu na Motulu 5w40 Instalacja jest Staga z butla w kole, reduktor zawoli, wtryski barracuda Klima oczywiscie sprawna Na wiecej pytan odpowiem telefonicznie Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgZacR.html Golf IV GTI 1.8T AUQ 240PS 03r Exclusive Witam dziś mam do zaoferowania samochód VW GOLF IV GTI 2003r z silnikiem 1.8T i manualną 6-biegową skrzynią biegów oraz lakierem LC9Z ( czarna perła ). Auto to końcowe wyjście modelu golfa IV GTI z mocniejszym silnikiem seryjnie 180KM. Auto użytkuje niespełna 3 lata, posiada oryginalny udokumentowany przebieg 222100 km. Silnik pracuje bez zastrzeżeń zawieszenie bez stuków, a wszystkie czujniki pracują poprawnie. Wyposażenie: - ABS - ESP - ASR - EDS - 6x airbag w tym kurtyny i pasy pirotechniczne - 4x elektryczne szyby - elektryczne, podgrzewane lusterka - centralny zamek z kluczyka (scyzoryk) - lusterko fotochromatyczne - czujnik deszczu - immobiliser - komputer pokładowy - Climatronic - uchwyty na kubki przód i tył - radio Pioneer x9600BT - pakiet skóra: 3-ramienna kierownica w skórze, ręczny skóra, mieszek skóra, fotele skóra kubełkowe podgrzewane, boczki skóra, podłokietnik w skórze - felgi aluminiowe VW 16" 6,5J 205/55 r16, Borbet T 17" polerowane 225/45 Dunlop FastResponse 2014r - dekory w ciemnym carbonie - xenon, spryskiwacze lamp, autopoziomowanie lamp - przyciemnione szyby - tempomat - zawieszenie GTI -20mm Przeprowadzone modyfikacje: -Wymiana turbiny k03s -> Hybryda K03s 280PS -wydech ze stali kwasoodpornej downipipe 3" schodzący w 2,5 " na dwóch tłumikach MG Motorsport -Dolot 3" sztywny TIP + silikony -FMIC 550x230x65mm dwustronny + orurowanie -wtryski 380ccm z S3 + pompa paliwa audi S3 -program na 240KM & 360NM -Instalacja LPG: wtrysk LPGTECH DRAGON BF Reduktor KME GOLD TURBO miedź 8mm -tylna wycieraczka GOLF V -duże prawe lusterko -czerwona biza -mocniejsze klocki EBC RED STUFF Wymienione części eksploatacyjne: - kompletny układ zapłonowy 4x Świeca NGK + 4x cewki zapłonowe BERU>190 500km - olej Triend Millers 5w40 + filtry Filtron -> wymiony przy 215 210km - 2x żarnik wyładowczy Philips 4300K - wymiana kompletnego rozrządu INA + płyn G12 >191 200km - wymiana szyby czołowej Szybex - termostat Wahler + czujnik temperatury - czujnik doładowania Mapsensor - przepływomierz Bosch -> 192 500km - kompletne sprzęgło koło dwumasowe 240mm LUK + zestaw sprzęgła LUK 240 oraz nowy olej w skrzyni biegów 75w90 -> 193 000km - uszczelka pokrywy zaworów Elring + uszczelka środkowa - nowa odma - czyszczenie przepustnicy - nowy czujnik spalania stukowego - serwis klimatyzacji odgrzybienie, wymiana filtra i dobicie czynnika -> 198 090km - tarcze tył 256mm ATE + klocki ATE -> 200 400 km - wszystkie uszczelki turbo, kolektora i wydechu nowe - nowy zawór DV - nowy akumulator Bosch S4 74Ah 680A -> zima 2014 - wymiana płynu wspomagania - regeneracja rozrusznika ->zima 2014 - wymiana wszystkich gum zawieszenia + piasta tył ->204 031km - usunięcie EGR i systemu SAI - nowy zamek pasażera i kierowcy - nowe opony 205/55 r16 Michelin Alpin A4 -> zima 2014 - obszycie kierownicy skórą pikowaną - wymiana klocków przód na EBC Red Stuff -> wymienione przy 207 190km - wymiana regulatora napięcia -czyszczenie n75 Na wszystkie wymieniane części posiadam rachunki i faktury . Prowadzę także fotostory z przeprowadzonych prac przy aucie. Auto jest mocno doinwestowane przez co nowy właściciel nie musi się borykać z serwisowaniem silnika czy wymianami głównych podzespołów. Silnik legitymuje się mocą 240KM & 360NM (przygotowany na 280KM) program wykonany przez człowieka który znany jest z modyfikacji silników turbodoładowanych. W aucie nie palono, pachnie świeżością. Autko naprawdę godne polecenia serdecznie zapraszam ! Cena za auto na kołach zimowych. Dla zdecydowanego kupującego dodatek ! Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbOOIz.html Subaru Forester Zadbany, prywatnie, z LPG Podstawowe informacje: Forester S-turbo, MY01, pochodzi z Włoch, a pierwsza rejestracja w Polsce w 2011 (u mnie od 3 lat) Aktualny przebieg 340 000 km. Badanie techniczne ważne do początku, a OC do połowy października 2016. Na tę chwilę auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Wersja najbogatsza, z pełną elektryką, klimatyzacją, panoramicznym dachem itd. Z welurowo (alcantara) /skórzaną (skóra naturalna) tapicerką Z kompletem opon całorocznych Kleber Quadraxer (zakupione na początku 2014). Gaz zdaje się założony na samym początku - wysłużona, kultowa instalacja Koltec (ponoć spokojnie można na niej zrobić 500 000 km) Oczywiście na bieżąco serwisowany - nie szczędziłem mu środków. Stan techniczny oceniam na dobry plus Stan wizualny - dobry (jest się do czego przyczepić, za to na 99% lakier oryginalny - choć nie mam miernika, więc niebity). Stan techniczny i ważniejsze naprawy (serwisowany głównie w OES-ie w Gdańsku) 1. Jak go kupiłem w 2013, przy 283 000 km, zostały wymienione rozrząd i sprzęgło Exedy (nie specjalnie zużyte, jeszcze potrzyma) 2. Gaz - trochę mi czasu zajęło doprowadzenie go do stanu używalności: wymieniony silnik krokowy (2013), zregenerowany reduktor (2014) - teraz działa jak należy. Czasem przy niskich obrotach (rzędu lekko szarpnie, ale nic z tym nie robię, bo nie przeszkadza to w jeździe ani problem się nie pogłębia. Oczywiście filtry wymieniane na czas. Ostatnia wymiana przy 335 000 (zalecane co 15 000 km) 3. Olej i jego zużycie: Motul 10W40, a potem Gulf 10W40. Właśnie wymieniony - przy 339 000 km. Auto zużywa trochę oleju, ale raczej w standardzie i odpowiednio do wieku auta - przy spokojnej jeździe jakieś 0.3l/1000km 4. Turbo jak najbardziej sprawne, choć też nie obyło się bez diagnostyki i drobnych napraw. W 2015 wymieniony zawór DV (jest teraz z Imprezy).. 5. Silnik - chodzi cicho, obroty nie falują - nie widzę z nim żadnych problemów. Mimo sporego przebiegu jeszcze śmiało pojeździ (u Zdanowicza w ASO wystawiano jakiś czas temu S-Turbo z przebiegiem ponad 500 000km bez remontów silnika - więc chyba nie jest źle) 6. Klocki i tarcze hamulcowe Bosch założone w połowie 2014 - są w dobrym stanie. 7. Klimatyzacja sprawna (choć za bardzo nie korzystam), szyberdach się otwiera. 8. Zawieszenie twarde, nie zużyte, choć ja przy nim grzebać nie musiałem. 9. W 2014 regenerowana pompa wspomagania kierownicy. 10. W 2015 wymieniono akumulator na Bosch Silver Oprócz tego były mniejsze naprawy w stylu wymiana pasków (w tym miesiącu), drążków kierowniczych, łączników stabilizatora czy lusterka albo czujnik spalania stukowego. Auto składa się dobrze (wkręca odpowiednio przy >4000 obrotów), naprawdę jest przyjemne w prowadzeniu. Nie zabierałem go nigdy w teren - było autem głównie szosowym. Nie znam jego pełnej historii, ale po kupnie było solidnie doinwestowane. Mam włoską książeczkę serwisową z wpisami bodajże do 2007. W 2011 sprowadzony do Polski, założono nową butlę gazową z homologacją do 2021. Bak gazu - ok 42l starcza na ok. 300km. Posiadam koło zapasowe. Stan wizualny - zastrzeżenia: 1. Lekko pęknięty tylny zderzak (gdzieś przy parkowaniu się zdarzyło) 2. Obtarcia na zderzakach 3. W wielu miejscach drobne ubytki lakieru i odpryski (widoczne na zdjęciach) 4. Tapicerka ma gdzieniegdzie małe porwania - odziedziczyłem je po poprzednich właścicielach. 5. Standardowo spryskiwacze lamp oraz zegarek w środku nie działają 6. Lampa przeciwmgielna prawa przód - kiedyś mi się zbiła przy parkowaniu Co ważniejsze, jednak, blachy są zdrowe, korozji nie ma. Na tę chwilę auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Sprawdziłem pod względem technicznym, także przewiduję, że niespodzianek nie będzie. Czekam na zdecydowanego kupca. Odpowiadam na telefony w tygodniu po 16.30 i w weekendy. Zapraszam do oglądania w Gdyni. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDhgLXR.html |
|||||||
Dwudziesty pierwszy wiek - wiek singli.
|