Baza znalezionych fraz
aaaaDwudziesty pierwszy wiek - wiek singli.aaaa

Przedsiębiorstwo a kryzys globalny red. Sobiecki, Pietrewicz
"Przedsiębiorstwo a kryzys globalny"

Autor: redakcja naukowa Roman Sobiecki, Jerzy W. Pietrewicz

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza SGH

Wydanie: I Warszawa 2010

Okładka: twarda

Liczba stron: 444



Odbiór własny na terenie Warszawy lub Katowic (jestem raz na 2 tygodnie). Ewentualnie możliwość wysyłki po otrzymaniu wcześniejszej wpłaty (doliczając koszty wysyłki).



Spis treści



WPROWADZENIE



I. KRYZYS GLOBALNY - IDENTYFIKACJA

I KONSEKWENCJE

Władysław Szymański

Kiedy i co po kryzysie?

Jacek Łaszek

Kryzysy w sektorze nieruchomości

Roman Sobiecki

Kryzysy rolne a bezpieczeństwo żywnościowe

Mirosław Bojańczyk

Teoria agencji a niestabilność rynków kapitałowych

Piotr Masiukiewicz

Relacje przedsiębiorstwa i banku w warunkach kryzysu

Andrzej Rzeszutek

Antykryzysowa interwencja rządu chińskiego

Henryk Chołaj

Kryzys a globalizacja



II. PRZEDSIĘBIORSTWO - WYZWANIA I SZANSE

WYNIKAJĄCE Z KRYZYSU

Elżbieta Mączyńska

Przedsiębiorstwa wobec kryzysu i naruszonej równowagi

Tadeusz P. Tkaczyk

Przyczyny wzrostu ryzyka przedsiębiorstw

Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasz Gutowski

Polskie przedsiębiorstwa w warunkach kryzysu

Wiesław Danielak

Konsekwencje kryzysu dla małych i średnich przedsiębiorstw

Jerzy W. Pietrewicz

Bariery finansowania przedsiębiorstw przez banki

Paweł Wieprzowski

Kryzys a zarządzanie finansami przedsiębiorstwa

Beata Chmielewiec

Polityka personalna przedsiębiorstwa w warunkach kryzysu

Aleksandra Jadach-Sepioło

Instrumenty finansowe Komisji Europejskiej i Europejskiego

Banku Inwestycyjnego w przeciwdziałaniu skutkom kryzysu

Łukasz Uruski

Innowacje przedsiębiorstw jako szansa wyjścia z kryzys



III. KRYZYS I PRZEDSIĘBIORSTWO OKIEM

PRZEDSIĘBIORCÓW

Krzysztof Pietraszkiewicz

Sektor bankowy a kryzys

Wojciech Kwaśniak

Niestandardowe działania instytucji finansowych

Jacek Bartkiewicz

Regulacje nadzorcze a cykliczność gospodarki

Konrad Jaskóła

Główne ryzyka polskich przedsiębiorstw na przykładzie

Polimex-Mostostal SA

Kazimierz Pazgan

Przedsiębiorstwo rodzinne jako stabilizator polskiej gospodarki

na przykładzie Konspol sp. z o.o.

Joanna Kochanowska

Przedsiębiorstwo w kryzysie - analiza przypadku Wikana SA



Informacje o autorach
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID7MzO9.html



Środki masowego komunikowania a społeczeństwo, red. Marian Gierula
Od redaktora {Marian Gierula)

Środki masowego komunikowania i ich przemiany

Jerzy Mikułowski Pomorski: Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie?

Rewizja klasycznych modeli komunikacji

Tomasz Mielczarek: Środki masowego komunikowania Kościoła katolickiego

w Polsce na przełomie XX i XXI wieku

Bronisław Pasierb: Współczesna polska publicystyka polityczna wobec

przeszłości

Ignacy S. fiut, Marcin Matuzik: Hipertekst, konwergencja i interaktywność.

Refleksja filozoficzno-metodologiczna nad skutkami konwergencji

mediów tradycyjnych do sieci i vice versa

Marian Gierula: Prasa lokalna na rynku ekonomicznym mediów

Maria Marczewska-Rytko: Problematyka populizmu na łamach "Gazety

Wyborczej"

Franciszek Szpor Tajemnica dziennikarska - problem etyczno-prawny

Roman Kochnowski: Fundamentalizm w polskich mediach katolickich po 1989 roku (ze szczególnym uwzględnieniem Radia Maryja)

Robert Cieślak Przeobrażenia prasy regionalnej w Zachodniopomorskiem

na przykładzie "Głosu Szczecińskiego"

Zbigniew Oniszczuk: Niemieckie koncerny medialne w Europie Środkowej.

Zagrożenia i szanse

Bożena Pietrzko: Środki masowej informacji w Federacji Rosyjskiej (Wybrane

problemy)

Krzysztof Krysieniel: Problem wolności chorwackich mediów

Wiesława Piątkowska-Stepaniak: Konflikt formuł - sprzeczności w postrzeganiu

roli polonijnego pisma "Głos" między wydawcą a kierownictwem redakcji

Środki masowego komunikowania a zmiany życia społecznego

Wiesław Dudek: Nowe media a kształtowanie się społeczeństwa informacyjnego

Ryszard Filas: Od czytelnictwa do oglądactwa, od oglądactwa do surfowania,

czyli jak zmienia się korzystanie z prasy pod wpływem nowszych i nowych mediów

Maria A. Rzepka: Mass media a społeczeństwo obywatelskie

Krzysztof Nowakowski: Media jako narzędzie zwalczania korupcji

Felicjan Bylok: Wpływ "nowych" środków komunikacji na przemiany zachowań konsumpcyjnych

Łukasz Wawrowski: Cyberfeminizm, czyli kobiety w społeczeństwie informacyjnym

Grzegorz Kubiński: Problem obecności religii w cyfrowym świecie

Małgorzata Zawita: Śmierć na szklanym ekranie. Obraz śmierci i umierania w polskiej telewizji na przełomie XX i XXI wieku

Alicja Kisielewska: Seriale telewizyjne a kreowanie świadomości zbiorowej

Waldemar Wojtasik: Strategia naprawy finansów Rzeczpospolitej. Realny program gospodarczy czy fakt medialny?

Summary

Zusammenfassung

Link: olx.pl/oferta/CID751-IDbWSUL.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fotocyk.pev.pl
  • Dwudziesty pierwszy wiek - wiek singli.