|
|||||||
aaaaDwudziesty pierwszy wiek - wiek singli.aaaa
Przedsiębiorstwo a kryzys globalny red. Sobiecki, Pietrewicz Środki masowego komunikowania a społeczeństwo, red. Marian Gierula Od redaktora {Marian Gierula) Środki masowego komunikowania i ich przemiany Jerzy Mikułowski Pomorski: Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji Tomasz Mielczarek: Środki masowego komunikowania Kościoła katolickiego w Polsce na przełomie XX i XXI wieku Bronisław Pasierb: Współczesna polska publicystyka polityczna wobec przeszłości Ignacy S. fiut, Marcin Matuzik: Hipertekst, konwergencja i interaktywność. Refleksja filozoficzno-metodologiczna nad skutkami konwergencji mediów tradycyjnych do sieci i vice versa Marian Gierula: Prasa lokalna na rynku ekonomicznym mediów Maria Marczewska-Rytko: Problematyka populizmu na łamach "Gazety Wyborczej" Franciszek Szpor Tajemnica dziennikarska - problem etyczno-prawny Roman Kochnowski: Fundamentalizm w polskich mediach katolickich po 1989 roku (ze szczególnym uwzględnieniem Radia Maryja) Robert Cieślak Przeobrażenia prasy regionalnej w Zachodniopomorskiem na przykładzie "Głosu Szczecińskiego" Zbigniew Oniszczuk: Niemieckie koncerny medialne w Europie Środkowej. Zagrożenia i szanse Bożena Pietrzko: Środki masowej informacji w Federacji Rosyjskiej (Wybrane problemy) Krzysztof Krysieniel: Problem wolności chorwackich mediów Wiesława Piątkowska-Stepaniak: Konflikt formuł - sprzeczności w postrzeganiu roli polonijnego pisma "Głos" między wydawcą a kierownictwem redakcji Środki masowego komunikowania a zmiany życia społecznego Wiesław Dudek: Nowe media a kształtowanie się społeczeństwa informacyjnego Ryszard Filas: Od czytelnictwa do oglądactwa, od oglądactwa do surfowania, czyli jak zmienia się korzystanie z prasy pod wpływem nowszych i nowych mediów Maria A. Rzepka: Mass media a społeczeństwo obywatelskie Krzysztof Nowakowski: Media jako narzędzie zwalczania korupcji Felicjan Bylok: Wpływ "nowych" środków komunikacji na przemiany zachowań konsumpcyjnych Łukasz Wawrowski: Cyberfeminizm, czyli kobiety w społeczeństwie informacyjnym Grzegorz Kubiński: Problem obecności religii w cyfrowym świecie Małgorzata Zawita: Śmierć na szklanym ekranie. Obraz śmierci i umierania w polskiej telewizji na przełomie XX i XXI wieku Alicja Kisielewska: Seriale telewizyjne a kreowanie świadomości zbiorowej Waldemar Wojtasik: Strategia naprawy finansów Rzeczpospolitej. Realny program gospodarczy czy fakt medialny? Summary Zusammenfassung Link: olx.pl/oferta/CID751-IDbWSUL.html |
|||||||
Dwudziesty pierwszy wiek - wiek singli.
|