|
|
aaaaDwudziesty pierwszy wiek - wiek singli.aaaa
Oprogramowanie QuickSTEP - Sprzedaż, CRM, Zakupy, Produkcja, GM i inne QuickSTEP to system wspomagający prowadzenie mikro, małych i średnich firm. Oprócz obsługi standardowych funkcjonalności takich jak obsługa sprzedaży i zakupów, zamówień, kas, banków, ewidencji PKPiR – posiada m.in. moduł obsługi produkcji, moduł CRM (relacje z klientami) oraz zaawansowane narzędzia do tworzenia własnych raportów oraz wydruków dowolnych dokumentów. QuickSTEP jest oferowany w dwóch liniach uzupełnianych pulą dodatków, co pozwala łatwo dopasować możliwości programu do potrzeb użytkownika. Migracja do innej linii systemu sprowadza się do zmiany pliku licencyjnego i nie pociąga za sobą utraty jakichkolwiek danych. Producentem programu QuickSTEP jest Graffiti.ERP Spółka Akcyjna, która w portfolio własnych produktów posiada także duży system ERP oraz system Workflow.
Uwaga! Istnieje możliwość zakupu oprogramowania z dowolnym zestawem modułów. Przykładowo moduł Sprzedaż lub CRM dostępne są już od 99 zł. Pakiet wszystkich modułów w cenie 890 zł netto. Obszary za które program jest odpowiedzialny:
Sprzedaż
Moduł wystawiania i ewidencji dokumentów sprzedaży (także walutowych). Automatyzuje fiskalizację i realizację polityki rabatowej opartej na cenniku sprzedaży, narzutów i marż – z możliwością zdefiniowania indywidualnych cenników dla poszczególnych Kontrahentów.
Kontakty (CRM)
Moduł Kontakty to aplikacja klasy CRM (ang. Customer Relationship Management, dosłownie zarządzanie relacjami z klientem). Cel jego istnienia jest prosty: udostępnić komplet informacji o Kliencie i tym samym zwiększyć efektywność współpracy.
PKPiR
Moduł wspomagający prowadzenie księgowości firmy w oparciu o Podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów. Pozwala rozliczać listy płac, przygotowywać deklaracje ZUS, prowadzić rejestry VAT oraz ewidencję pojazdów.
Gospodarka Magazynowa
QuickSTEP oferuje możliwość elastycznego dokumentowania dostaw i rozchodów – zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych – w wielu magazynach. Stany magazynowe dają możliwość śledzenia powiązań indeksów z poszczególnymi dostawami i dokumentami magazynowymi.
Zakupy
Moduł wystawiania i ewidencji dokumentów zakupowych (także walutowych). Ich korygowanie, wystawianie towarzyszących dokumentów kasowych i magazynowych.
Zamówienia
Moduł wspomagający efektywną obsługę Klientów. Wprowadzane zamówienia mogą być budowane w oparciu o zdefiniowane cenniki uwzględniające przyjętą politykę rabatową. Pełna integracja wszystkich modułów systemu QuickSTEP pozwala automatyzować wystawianie innych dokumentów – m.in. faktur sprzedaży – korzystając z danych pobieranych z zamówień.
Produkcja
Moduł obsługi produkcji pozwala precyzyjnie rejestrować przebieg produkcji. Począwszy od konstruowania technologii i receptury materiałowej, przez ewidencję zleceń produkcyjnych, aż do rejestracji kart pracy.
Kasa i Bank
Dwa moduły – Kasa i Bank – umożliwiające ewidencję rozliczeń kasowych (wpłat i wypłat) oraz przelewów bankowych. Dzięki systemowi QuickSTEP można w łatwy sposób przeprowadzać rozliczenia dokumentów i niepowiązanych operacji pieniężnych, rozliczać delegacje pracowników, raty oraz karty kredytowe.
Raporty - samodzielne wydruki
Popularne systemy obecne na rynku zmuszają Użytkowników do korzystania z usług programisty, żeby uzyskać interesujący wydruk dokumentu. W systemie QuickSTEP każdy wydruk możesz zdefiniować samodzielnie.
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej www.qstep.pl Link: olx.pl/oferta/CID99-IDucHT.html
Oprogramowanie ERP CRM MES BI dla firm Wykonujemy dedykowane aplikacje, które w 100% odpowiadają zapotrzebowaniu klienta. Jest to kombinacja funkcjonalności z aplikacji CRM, ERP, BI, SCM, DMS i innych.
Technologie
Wykonujemy webowe aplikacje w technologii Ruby. Aplikacje możemy zintegrować poprzez API z zewnętrznymi systemami napisanymi w innych technologiach. Nie tworzymy programów desktopowych.
Oferta
Kompleksowa obsługa klientów w skład której wchodzą:
- Konsultacje
- Analiza procesów biznesowych
- Modelowanie procesów biznesowych
- Organizacja warsztatów z pracownikami klienta
- Stworzenie makiety dostępnej w przeglądarce
- Sprawdzenie spójności systemu
- Programowanie
- Testowanie
- Instalacja aplikacji na serwerze
- Wgrywanie baz danych
- Szkolenia pracowników online i/ lub w siedzibie klienta
- Asysta wdrożeniowe - infolinia
- Przygotowywanie instrukcji obsługi aplikacji
- Wsparcie po wdrożeniowe
Rodzaje aplikacji do zarządzania firmami
Dedykowany CRM do zarządzania relacjami z klientami
Aplikacje ERP do planowania zasobów przedsiębiorstwa
Analityka biznesowa (BI)
Systemy SCM do zarządzania łańcuchem dostaw
Aplikacje do zarządzania dokumentami DMS
Oprogramowania MES do zarządzania produkcją
Programy klasy APS do zaawanasowanego planowania i harmonogramowania
Rodzaje aplikacji B2B
-portale motoryzacyjne
-systemy rezerwacyjne
-zakupy grupowe
-platformy do organizowania bankietów, ślubów, warsztatów, szkoleń
-aplikacja do zarządzania kampaniami reklamowymi
Branże
Wcześniej wykonaliśmy aplikację dla klientów z branż:
- budownictwo
- wykończenia wnętrz
- finanse
- edukacja
- motoryzacja
- poligrafia
- zdrowie
- hotele i gastronomia
- rekreacja / turystyka
- media
Rodzaje klientów
- firmy produkcyjne
- firmy handlowo - dystrybucyjne
- firmy usługowe
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDd8e3t.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plfotocyk.pev.pl
|
|
|