Baza znalezionych fraz
aaaaDwudziesty pierwszy wiek - wiek singli.aaaa

Renault 5tl silnik + skrzynia biegów
Silnik 1,3 lub 1,4 dokładnie nie pamiętam o jakiej pojemności sprawny 100% benzyna gaźnikowy, ze sprzęgłem, pompa wody, kolektorami, aparat zapłonowy + kable,świece i ze skrzynią biegów. jak znajdę to dorzucę półośki alternator i rozrusznik bo był wykręcony i się gdzieś zawieruszył.



Dla zainteresowanych zrobię zdjęcia.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID9CKwx.html



Filtr oleju FILTRON OP526 Kraków F-VAT
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowel
    lTechnika grzewczal
    lTechnika chłodniczal
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjnel

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówkąl


Filtr oleju FILTRON OP 526



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" międzyinnymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors,Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 77,8 mm


- B - 71,5 mm


- C - 62 mm


- G - UNF 3/4'-16


- H - 120 mm


- by-pass valve - TAK


- anti-syphon valve - TAK




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:





    lAudi 100 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.3l
    lAudi 200 2.2, 2.3, 5Tl
    lAudi 50 1.1, 1.3l
    lAudi 80 1.3, 1.5, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.3l
    lAudi 90 2.0, 2.2, 2,3l
    lAudi A6 (4A/C4) 2.0 l
    lAudi Cabriolet 2.0, 2.3l
    lAudi Coupe 1.8, 1.8GT, 1.9, 2.0, 2.2GT, 2.3l
    lPorsche 924 2.0l
    lSeat Cordoba 1.8, 2.0 l
    lSeat Ibiza 1.2, 1.5, 1.7l
    lSeat Ibiza II 1.8, 2.0l
    lSeat Inca 1.6l
    lSeat Malaga 1.2, 1.5l
    lSeat Ronda 1.2, 1.5l
    lSeat Toledo 1.6, 1.8, 2.0l
    lTrabant 1.1l
    lVW Caddy I 1.5, 1.6, 1.8l
    lVW Caravelle (T4) 1.8, 2.0l
    lVW Golf I 1.1, 1.3, 1.5, 1.6, 1.8l
    lVW Golf II 1.3, 1.6, 1.8l
    lVW Golf III 1.4, 1.8, 2.0GTIl
    lVW Jetta 1.1, 1.3, 1.5, 1.6, 1.8l
    lVW LT 28 / 35 /50 / 55 2.0l
    lVW LT 31l
    lVW Passat (32/33)1.3, 1.5, 1.6l
    lVW Passat (32B) 1.3, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2l
    lVW PAssat (35I) 1.6, 1.8, 2.0l
    lVW Polo I (75-81) 0.9, 1.1, 1.3l
    lVW Polo II (81-94) 0.9, 1.0, 1.3l
    lVW Santana 1.3, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0l
    lVW Sirocco 1.1, 1.3, 1.5, 1.6, 1.8l
    lVW (T4) 1.8, 2.0l
    lVW Vento 1.4, 1.8, 2.0l
    lWartburg 1.3l


Numery innych producentów/zamienniki: W719/5 - MANN-FILTER, OC47 - KNECHT, H10W12 - HENGHST, 0 451 103 092 - BOSCH




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.




e-mail: sklep@unisystem.com.pl










UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYBI5Y+rRrD1Kkbz/EJdU0WKz4u8ApQt/OnnPjsWdmQN1FyR/O5aN3kq4ljEZsvbG5N9QwpjoS62+dQ4xyjcSqe9UHHUS+/7vss=[/DANE_EU]

Link: allegro.pl/-i6076309514.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fotocyk.pev.pl
  • Dwudziesty pierwszy wiek - wiek singli.