|
|||||||
aaaaDwudziesty pierwszy wiek - wiek singli.aaaa
NOWA Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi poradnik Terapia pedagogiczna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi "Centrum IB" Sp. z o.o. w Krakowie oraz Wyższa Szkoła "Humanitas" w Sosnowcu zapraszają do zapisów na studia podyplomowe na kierunku "Terapia pedagogiczna i rewalidacja dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi". Termin: październik 2016 r. - czerwiec 2017 r. CENA PROMOCYJNA 2600 zł (cena stała 3000 zł) Adresatami studiów są osoby posiadające wykształcenie wyższe (min. licencjat) oraz przygotowanie pedagogiczne (zatrudnienie w placówce oświatowej nie jest wymagane!). Kierunek dedykowany jest przede wszystkim: nauczycielom przedszkoli i szkól ogólnodostępnych, psychologom i pedagogom szkolnym, psychologom i pedagogom pracującym w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, wychowawcom pracującym w świetlicach szkolnych, środowiskowych i terapeutycznych, nauczycielom realizującym zajęcia specjalistyczne (korekcyjno-kompensacyjne, rewalidacyjne i inne) w szkołach ogólnodostępnych i specjalnych oraz ośrodkach edukacyjno-terapeutycznych. Celem studiów jest wyposażenie słuchaczy w specjalistyczną wiedzę i kwalifikacje umożliwiające udzielanie profesjonalnej pomocy dzieciom z trudnościami w nauce, z niepełnosprawnością intelektualną, z przewlekłymi chorobami, ze sprzężonymi deficytami rozwojowymi, z zaburzeniami sensorycznymi, z dysfunkcjami narządu ruchu i ze szczególnymi uzdolnieniami. Program studiów jest zgodny z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17.01.2012 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. 2012 nr 0 poz. 131.) Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych kwalifikacyjnych dające uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu rewalidacji indywidualnej oraz terapii pedagogicznej dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w grupach przedszkolnych i klasach szkolnych (w tym integracyjnych) oraz do prowadzenia rewalidacji indywidualnej, terapii pedagogicznej dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, ze szczególnym uwzględnieniem wczesnego wspomagania rozwoju, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. nr 2013, poz. 532) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 października 2013 roku w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (Dz.U. 2013 poz. 1257). Dodatkowe informacje, program studiów oraz zapisy na stronie www.ibc.edu.pl oraz pod nr tel. 126 - pokaż numer telefonu - Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhiRrJ.html Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze Sp. potrzebami eduk. Sprzedam książkę ,,Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej Kraków Link: olx.pl/oferta/CID751-IDfs7Mn.html Program nauki komunikacji dla dzieci ze spec. potrzebami edukac Program nauki komunikacji dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Maria Walczowska-Dudka Dobry stan. Podpis na stronie tytułowej Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhC5WZ.html dotacje na rozwój szkolnictwa Poprawa efektywności kształcenia ogólnego, konkurs obejmujące następujące typy projektów: Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz kreatywności, innowacyjności i pracy zespołowej, w tym doradztwo edukacyjno-zawodowe dla uczniów. Tworzenie w szkołach warunków do nauczania opartego na metodzie eksperymentu (w powiązaniu z zaplanowanymi w projekcie zajęciami). Realizacja kompleksowych programów wspomagających szkołę lub placówkę systemu oświaty w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz wsparcie ucznia młodszego. Doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli w zakresie zgodnym z zaplanowanym wsparciem na rzecz uczniów. Minimalna wartość projektu to 100 000,00 PLN, wkład własny 10%. Nabór wniosków o dofinansowanie realizacji projektów będzie prowadzony od dnia 29.06.2015 r. do dnia 31.07.2015 r. Wykonam dokumentację Link: olx.pl/oferta/CID619-IDauglJ.html Zajęcia logopedyczne logopeda Poznań Kreatywny Ośrodek Terapii Zajęcia prowadzone są indywidualnie z każdym dzieckiem. Celem zajęć jest nabycie przez dziecko kompetencji niezbędnych do samodzielnego komunikowania własnych potrzeb oraz prowadzenia dialogu z innymi ludźmi. Pierwsze zajęcia logopedyczne poprzedza spotkanie diagnostyczne, które pozwala ustalić indywidualne potrzeby i cele terapeutyczne optymalne dla dziecka. Terapia obejmuje m.in. ćwiczenia percepcji słuchowej, terapię wad wymowy, terapię dysleksji oraz terapię dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Serdecznie zapraszamy :) PIERWSZE ZAJĘCIA SĄ BEZPŁATNE! http://kreatywnyosrodekterapii.pl/ Link: olx.pl/oferta/CID619-IDg7iud.html Liczydełko - do myślenia i liczenia, Pilch lO nasl lKomentarzel lKontaktl lNasze aukcjel Kontakt e-mail: sklep@edustacyjka.pl tel. 790 022 360 ul. Sielankowa 18 04-875 Warszawa
LiczydełkoOpis: Budowa „Liczydełka Do Myślenia I Liczenia” „Liczydełko do myślenia i liczenia” to nowa pomoc dydaktyczna. Jest modyfikacją klasycznego liczydła, dzięki czemu znajduje szersze zastosowanie w zajęciach z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Liczydło zbudowane jest ze stu liczmanów (korali i kostek), rozmieszczonych w 10 szeregach – po 10 liczmanów w każdym. W trzech pierwszych szeregach umieszczono dwustronnie zadrukowane kostki z obrazkami, przedstawiającymi następujące kategorie: zabawki (misie, piłki), owoce (jabłka, gruszki), warzywa (ogórki, dynie), zwierzęta (żaby, kurczęta) oraz symbole (liczby w zakresie od 1 do 20, a na dodatkowych kostkach: 0 i znaki matematyczne ( +, -, = , <). Trzy pierwsze szeregi (kostki) są ruchome. Zostały tak skonstruowane, by dziecko miało możliwość wyjęcia z prowadnic pojedynczych elementów. Opisana konstrukcja trzech pierwszych szeregów (ruchomość i możliwość wyjęcia liczmanów oraz operowania znakami matematycznymi) daje dziecku większą możliwość wykonywania czynności matematycznych. Pozostałe szeregi, od 4 do 10 (kulki), umocowane są na stałe, tak jak w klasycznym liczydle.
Cele i zastosowanie nowej pomocy dydaktycznej „Liczydełko do myślenia i liczenia” jest przydatne do prowadzenia zajęć z dziećmi o prawidłowym rozwoju oraz z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Proponowane zadania z udziałem liczydełka są przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, szczególnie w roku poprzedzającym pójście do szkoły. Liczydełko będzie bardzo przydatną pomocą na lekcjach w pierwszej klasie. W przypadku dzieci z opóźnionym rozwojem intelektualnym przyda się jako środek do wspomagania rozwoju i dydaktyki przez długi okres czasu. Tu warto podkreślić, że mało jest pomocy do zajęć rozwijających myślenie tych dzieci. Głównym założeniem proponowanej pomocy dydaktycznej – nowego rodzaju liczydła - jest wspomaganie rozwoju myślenia i nabywanie umiejętności liczenia, a więc towarzyszenie dziecku w przejściu od konkretnego do abstrakcyjnego myślenia, nabywanie i doskonalenie sprawności w wykonywaniu działań rachunkowych, rozwijania myślenia matematycznego. Kolorowe liczmany zachęcają dziecko do samodzielnego wykonywania operacji matematycznych, na początku w zakresie do 5., dalej do 10 , a następnie w systemie dziesiątkowym, sukcesywnie rozszerzając zakres liczbowy do 100. Ćwiczenia prowadzone w formie zabawy, dzięki manipulacji na konkretach i wielozmysłowemu uczeniu się, ułatwiają dokonywanie operacji, podczas których dziecko odkrywa wielorakie cechy przedmiotów i uczy się na ich podstawie tworzenia kategorii jakościowych i ilościowych. Dzięki temu wzbudzają one zainteresowanie, pozytywne emocje dzieci, a co zatem idzie, motywują do udziału w tego rodzaju zajęciach. Zadania zawarte w pierwszej części opisu zajęć z wykorzystaniem liczydełka, są zaplanowane jako wspomagające rozwój myślenia w działaniu, zarówno myślenia niewerbalnego (bezsłownego) jak i werbalnego (pojęciowo-słownego). Przyczyniają się do kształcenia percepcji, pamięci, odbioru i odtwarzania sekwencji, integracji percepcyjno-motorycznej. Możliwość wyjmowania kostek, manipulowania nimi oraz umieszczania ich w prowadnicy stwarza okazje do usprawniania precyzyjnych ruchów rąk i współpracy oko-ręka, a więc rozwijania koordynacji wzrokoworuchowej. Tego rodzaju zadania, głównie wspomagające rozwój intelektualny, są wskazane podczas zabaw i zajęć z każdym dzieckiem. Jednak szczególnie są pomocne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi: dziećmi z inteligencją niższą niż przeciętna, z niepełnosprawnością intelektualną, ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się arytmetyki (dyskalkulią).
Wartości dydaktyczne
•Rozwijanie myślenia niewerbalnego i werbalnego •Ćwiczenie percepcji i odtwarzania sekwencji oraz integracji percepcyjno-motorycznej •Rozwijanie myślenia matematycznego
Autorzy: prof. zw. dr hab. Marta Bogdanowicz mgr Małgorzata Szewczyk
ll ll ll ll Aukcja wystawiona za pomocą programu sklepu internetowego sellsmart Link: allegro.pl/-i6074574810.html Zajmę się dzieckiem - terapeuta pedagogiczny i pedagog specjalny Szanowni rodzice, jestem nauczycielem w klasach 1-3. Chętnie zajmę się Państwa dzieckiem popołudniami od poniedziałku do piątku oraz w poranki poniedziałkowe, środowe i czwartkowe. Jestem do pełnej dyspozycji również w soboty i niedziele. Chętnie pomogę dzieciom mającym problemy w adaptacji do nowej sytuacji (nowe przedszkole, szkoła czy miejsce zamieszkania) oraz dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Nadrobię zaległości szkolne, nauczę czytać, poćwiczę czytanie i nadrobię zaległości szkolne, miło spędzę czas. Jestem osobą pogodną, komunikatywną o anielskiej cierpliwości. Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Pracowałam z dziećmi z niepełnosprawnością oraz ADHD czy zespołem Aspergera. Mogę zostać na noc lub wieczór z pociechą, której rodzice chcą wyjść na spotkanie ze znajomymi. Oferuję opiekę i zajęcia w domu dziecka i/lub moim - wybór zależy od rodziców. Mogę również odebrać dziecko ze świetlicy w szkole 173 w STM i zając się nim w domu. Zachęcam do współpracy. Proszę o pisanie wiadomości e-mail przez portal lub sms na nr 511 - pokaż numer telefonu - - oddzwonię. Link: olx.pl/oferta/CID751-IDejgSr.html Jestes miedzy nami 3 Witam. Sprzedam nowe cwiczenia do j.polskiego dla uczniow ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do klasy 3 gimnazjum. Sprzedaja poniewaz pomylilam i kupilam nie te co powinnam. Numer dopuszczenia 63/3/2011. Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhr1iX.html logopeda Prowadzę prywatny gabinet logopedyczny Dia-loG w dzielnicy Łódź - Górna, ul. Zaloziańska 49 (w NZOZ ELMED). Zapraszam osoby potrzebujące pomocy w zakresie korekty wad wymowy, zaburzeń mowy, niepłynności mowy, dysleksji, dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Z wykształcenia jestem logopedą, oligofrenopedagogiem, terapeutą pedagogicznym. Ukończyłam również kilka szkoleń, kursów i warsztatów o tematyce logopedycznej i pedagogicznej (m. in. Terapia ręki I i II st, Logorytmika, wybrane szkolenia z zakresu Metody Krakowskiej). Staram się, aby terapia zawsze była prowadzona na tyle atrakcyjnie, aby małe dzieci nie miały świadomości, że dobrze się bawiąc tak naprawdę wykonują ciężką pracę :) Nie zapominam również o dzieciach starszych, młodzieży i osobach dojrzałych (świadomych już procesu terapii), dla których także mam propozycję ciekawych zajęć. Do każdego pacjenta podchodzę indywidualnie, zarówno do jego możliwości, potrzeb jak i zainteresowań. Chętnie podejmę również współpracę z placówkami edukacyjnymi, lub placówkami służby zdrowia. Więcej informacji: www.dialoglogopeda.pl Tel. 661 - pokaż numer telefonu - W trakcie terapii nie odbieram telefonu, dlatego w razie czego oddzwonię po 18.00. Link: olx.pl/oferta/CID619-ID9Fltn.html pomoc w nauce Oferuję pomoc w nauce- język polski, przygotowanie do egzaminów, matury, pisania prac, itp. Oferuję również wsparcie dydaktyczne dzieciom w trakcie edukacji w klasach 1-3, także ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Jestem pedagogiem z 18-letnim stażem pracy,zarówno zawodowym, jak i w formie wsparcia pozalekcyjnego. Link: olx.pl/oferta/CID751-IDeMgvx.html Terapia pedagogiczna Oferuję Państwu usługi z zakresu szeroko rozumianej terapii pedagogicznej, połączonej z umiejętnościami terapeuty zajęciowego i masażysty- zarówno dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, jak i dla dorosłych po udarach, z afazją i in. zaburzeniami. Zajęcia odbywają się w warunkach domowych w ustalonej ilości godzin i częstotliwości. Dobór metod uzależniony jest od potrzeb indywidualnych podopiecznych. Możliwość wystawienia faktury. Zapraszam do kontaktu! Jestem oligofrenopedagogiem - terapeutą, posiadam wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu terapii domowej dla podopiecznych z zaburzeniami rozwojowymi, emocjonalnymi, niepełnosprawnymi (autyzm, MPD, zespół Edwardsa, ADD i in. ) a także afazją (osoby dorosłe). Moje doświadczenie wsparte jest wieloma kursami z zakresu niepełnosprawności (m.in. terapia pedagogiczna z elementami SI, logorytmika, metoda G. Domana, terapia zaburzeń neurorozwojowych, Knill itd.). Dodatkowe uprawnienia: Opiekun Medyczny; Terapeuta Zajęciowy, Technik Masażysta. Mam 42 lata, mieszkam w Szczecinie. Prywatnie- mama trójki wspaniałych nastolatków. Jestem osobą pogodną, odpowiedzialną, punktualną. W kontaktach z podopiecznymi stawiam na naturalność i szczerość. Link: olx.pl/oferta/CID619-IDhrj4f.html JESTEŚ MIĘDZY NAMI 3. Język polski Zeszyt ćwiczeń część 2 Zeszyt ćwiczeń dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Jesteś między nami dla trzecioklasistów mieści całą treść zeszytów Między nami oraz szereg zadań dodatkowych: z krótszym tekstem, pytaniami pomocniczymi i ćwiczeniami usprawniającymi czytanie ze zrozumieniem. Użycie dwu rodzajów zeszytów (Między nami i Jesteś między nami) w jednej klasie umożliwia wszystkim uczniom samodzielne wykonywanie zadań, równomierne przyswajanie wiedzy i harmonijny rozwój umiejętności. Możliwość odbioru osobistego lub wysyłki. Podana cena nie zawiera ceny wysyłki Link: olx.pl/oferta/CID751-IDh7zHP.html Moje dziecko w przedszkolu i szkole poradnik dla rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. stron 36. Stan bardzo dobry Nowa. wysyłka listem poleconym po wpłacie na konto za 5 zł lub odbiór osobisty w Raciborzu lub Rybniku lub Kornowacu. polecam również inne moje książki. Link: olx.pl/oferta/CID751-IDfoVEH.html Progres: Matematyka i logiczne myślenie (PC) Program jest nieużywany w oryginalnym pudełku,ale nie jest zafoliowany. Temat: Ciekawe zadania z matematyki dla uczniów szkól podstawowych. Program Progres jest narzędziem wspierającym wszechstronny rozwój oraz szybką i efektywną naukę dzieci i młodzieży. Posiada atrakcyjną formę poprzez wykorzystanie nowoczesnego środka edukacyjnego jakim jest komputer. Rozwój oparty o zabawę i współzawodnictwo, wyzwala pozytywne emocje, pozwala odnieść sukces, podnosi motywację i chęć do dalszego działania. Zawartość merytoryczna jest wynikiem wieloletnich doświadczeń w pracy z dziećmi i młodzieżą w różnym wieku, ze specyficznymi i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jak również z dziećmi wybitnie zdolnymi. Jest przeznaczony dla dzieci w wieku 6-13 lat. · Podnosi motywację do nauki · Wyzwala zdolności i talenty · Różne poziomy trudności do wyboru · Zawiera dodatkowo ćwiczenia ruchowe! Ćwiczenia z matematyki uczą: · umiejętności matematycznych · sprawnego liczenia · logicznego myślenia · spostrzegawczości i szybkości reakcji · sprawności umysłu i zapamiętywania · angażowania się w osiągnięcie celu · wyrażania uczuć i emocji FRAGMENT RECENZJI: „Tak więc program Progres autorstwaDoroty Rudzińskiej–Friedel jest niewątpliwie programem wspierającym rozwój dzięki tworzeniu odpowiednich warunków oraz stosowaniu konkretnych oddziaływań terapeutycznych. Warto również podkreślić iż odbiorcami programu jest bardzo szeroka grupa uczniów – zarówno jeśli chodzi o rodzaj problemu szkolnego ucznia, jego nasilenie jak i wiek ewentualnych użytkowników.” dr Iwona Lindyberg Uniwersytet Gdański Link: olx.pl/oferta/CID751-IDfowJx.html Materiały dla nauczycieli, Materiały szkoleniowe - 4 sztuki Sprzedam książki, materiały dla nauczycieli wydane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Cena obejmuje 4 książki: - Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i młodzieży. prawne ABC dyrektora przedszkola, szkoły i placówki. - Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Materiały dla nauczycieli. - Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Materiały szkoleniowe część I. - Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Materiały szkoleniowe część II. Książki nie są zniszczone, co widać na poniższych zdjęciach. Odbiór osobisty lub wysyłka po przedpłacie na konto. Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhFgId.html Przedszkole i Klub Malucha Czarna Białostocka W Czarnej Białostockiej powstaje Niepubliczne Przedszkole i Klub Maluch Kraina Montessori. Zapraszamy dzieci w wieku 1-5 lat. Oferujemy opiekę specjalistyczną dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i szereg ciekawych zajęć. placówki dofinansowane ze środków unijnych, więc pobyt w Klubie Malucha - bezpłatny, w przedszkolu bardzo niskie czesne. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 723 - pokaż numer telefonu - Link: olx.pl/oferta/CID88-IDgVgDl.html Logopedia z felinoterapią Jestem logopedą i pedagogiem specjalnym. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkolnym, ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Oferuję przeprowadzenie diagnozy oraz terapii logopedycznej z dojazdem do domu ( na terenie Gliwic oraz okolicznych miejscowości) lub w gabinecie, także w soboty. Dodatkowo na życzenie prowadzę terapię logopedyczną z felinoterapią, czyli z udziałem kota. Cena do uzgodnienia. Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy. Mój FB : https://www.facebook.com/rozmowazkotem/?ref=aymt_homepage_panel Link: olx.pl/oferta/CID619-IDf42qr.html Studia podyplomowe: Terapia pedagogiczna Celem studiów podyplomowych: Terapia pedagogiczna i strategie rozwoju osobistego jest przygotowanie słuchaczy do pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Słuchacze przygotowują się do stwarzania im optymalnych warunków uczenia się - rozpoznawania zaburzeń i dysfunkcji rozwojowych, które mogą być przyczyną trudności w uczeniu się i niepowodzeń szkolnych, a także prowadzenia indywidualnych i grupowych zajęć terapeutycznych/wspierających. Link: olx.pl/oferta/CID751-IDak9El.html Język angielski z dojazdem - *Zgierz i okolice* Szanowni Państwo! Jestem lektorką języka angielskiego od ponad 8 lat, przygodę z nauczaniem rozpoczęłam zaraz po zdaniu matury i z ogromną satysfakcją kontynuuję ją do dziś. *Praca z dziećmi i młodzieżą jest moją pasją, w której wykorzystuję swoje dotychczasowe doświadczenia językowe jak i wykształcenie psychologiczne i pedagogiczne.* -Prowadzę zajęcia z języka angielskiego z dziećmi, młodzieżą oraz studentami (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoły średnie, szkoły wyższe) -Dowolne miejsce odbywania zajęć - możliwy dojazd do ucznia na terenie *Zgierza i okolic (m.in. Rosanów, Stryków, Grotniki)* + ze swojej strony oferuję dostosowaną salę dydaktyczną i zawsze przyjazną atmosferę :) -Zajęcia możliwe również w SOBOTY -Zajęcia wyrównawcze, korepetycje, konwersacje -Przygotowuję do egzaminów państwowych (m.in. egzamin gimnazjalny, matura podstawowa/rozszerzona), certyfikatów czy też lektoratów na szkołach wyższych (doświadczenie w pomocy studentom UŁ i PŁ) -Moją dewizą jest *indywidualne* i empatyczne podejście do ucznia, dostosowując metody nauczania oraz tempo pracy do jego potrzeb i możliwości -Prowadzę zajęcia wyrównawcze dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi -W swojej pracy wykorzystuję rozmaite materiały dydaktyczne wiodących wydawnictw jak i materiały autorskie - zawsze dostosowane do kursanta! Serdecznie zapraszam do współpracy. Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhNC7P.html nauka czytania i pisania dla 5,6,7,8 latków kreatywna nauka czytania. zajęcia dodatkowe z czytania i pisania dla dzieci od 4 do 9 lat Zajmuje się prowadzeniem zajęć dodatkowych dla dzieci w wieku 4-9 lat na terenie Pruszkowa i okolice. Najważniejszym dla mnie celem jest rozwijanie sprawności czytania, pamięci i koncentracji. Dzięki opanowaniu czytania nauka staje się łatwiejsza uczniowie mają większą pewność siebie w szkole. Dzięki zajęciom dzieci przyswajają materiał, którego się uczą, zaczynają biegle czytać oraz szybko zapamiętują potrzebne informacje. Stosuję metody: - sylabowe - dobrego startu - techniki gry i zabawy - od obrazka do słowa - gry rozwijające mowę dziecka Posiadam i pracuje nad specjalnie dostosowanymi materiałami językowymi stanowiącymi podstawę programów rewalidacji mowy dzieci ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi i trudnościami w porozumiewaniu się. Dzieci w czasie moich zajęć przeżywają emocjonujące gry i zabawy a równocześnie rozwijają wyobraźnię, pamięć, koncentrację i logiczne myślenie. Układ zajęć: Zajęcia odbywają się jeden razy lub dwa w tygodniu (po 30 lub 60 min) Najlepsze efekty dziecko osiąga jak ma minimum 2 zajęcia w tygodniu. Plan zajęć dostosowuje do kalendarza szkolnego i mojego grafiku . Zajęcia w grupach 4 osobowych lub indywidualnie. Opłata za zajęcia: jedno zajęcie 30 min- 40 zł, jedno zajęcie 60 min- 60 zł. W przypadku zajęć grupowych do 5, 6 dzieci oferuję duży upust. Więcej informacji o możliwych upustach pod nr telefonu. Proszę zainteresowanych zajęciami o kontakt na nr tel. 667 - pokaż numer telefonu - , proszę dzwonić ok godziny 17:30 do 20:30. Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhqZbj.html Trening Umiejętności Społecznych TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH to szkolenie dla kadry nauczycielskiej, wychowawców, pedagogów, pracowników służb społecznych, asystentów rodziny i innych specjalistów świadczących specjalistyczne usługi opiekuńcze w środowisku z wykorzystaniem symulatorów. Głównymi celami treningu jest rozwój umiejętności budowania pozytywnych relacji z ludźmi. Są to: umiejętność wyrażania siebie, swoich myśli, spostrzeżeń, uczuć i potrzeb; umiejętność uważnego słuchania; umiejętności radzenia sobie w sytuacji konfliktu, konfrontacji; rozumienie własnych zachowań i innych. Na życzenie zleceniodawcy w obszarze pracowników oświaty trening może zostać rozbudowany o takie elementy jak: • Dziecko niepełnosprawne w przedszkolu. • Model pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do wyboru, np. - uczeń niesłyszący lub słabo słyszący, - uczeń niewidomy lub słabo widzący, - uczeń z niepełnosprawnością ruchową, - uczeń z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, - uczeń z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera, - uczeń niedostosowany społecznie lub zagrożony niedostosowaniem społ., - uczeń z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym, - uczeń ze sprzężoną niepełnosprawnością, - uczeń z chorobą przewlekłą, - uczeń szczególnie uzdolniony, - uczeń z ADHD, • Grafomotoryka, Cel treningu jest wyłącznie edukacyjny, a nie terapeutyczny. Trening obejmuje: • Umiejętności komunikacyjne, • Umiejętności asertywne, • Umiejętności wzmacniania, podtrzymywania innych, • Umiejętności wyrażania siebie, • Umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań, • Kształtowanie nawyków celowej aktywności, • Prowadzenie treningu zachowań społecznych, jak również: • Elementy pracy warsztatowej przy wykorzystaniu symulatorów. Ten unikalny zestaw daje możliwość zapoznania się z pewnymi ograniczeniami narzucanymi przez ciało wraz z upływem lat. Warsztat ten sprawi, że osoba uczestnicząca w szkoleniu pogłębi posiadaną wiedzę i doświadczy osobiście, jakie ograniczenia i problemy ludzi występują w życiu codziennym. Jednocześnie nauczy poprawnie reagować na nie w odpowiedni sposób, co w znaczący sposób poprawi, jakość świadczonej pracy w środowisku zawodowym i społecznym. Link: olx.pl/oferta/CID751-IDe3T7f.html Ja i mój świat Lekcje dla uczniów z autyzmem 1+ 2 KOMPLET Przedmiotem aukcji jest komplet dwóch NOWYCH książek tematycznych: 1. JA I MÓJ ŚWIAT. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka. PODRĘCZNIK część 1 2. JA I MÓJ ŚWIAT. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka. PODRĘCZNIK część 2 Harmonia’ 2015 Publikacja została opracowana przez zespół psychologów i pedagogów ze Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno- Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku w następującym składzie: Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkowska, Weronika Lubocka, Eliza Ludkiewicz, Agnieszka Maślaczyk- Trzasko, Angelika Miłosz, Małgorzata Okoniewska, Olga Sniezhko, Magdalena Sowińska, Lidia Szczepańska, Marzena Żmuda- Trzebiatowska. Podręcznik „Ja i mój świat” został przygotowany z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i autyzmem, dla których korzystanie z podręczników dla szkół masowych jest zbyt trudne. Publikacja pozwala na systematyczne, zaplanowane wprowadzanie treści edukacyjnych związanych z poznawaniem środowiska społeczno- przyrodniczego. Przy opracowaniu książki uwzględniono potrzeby, możliwości i poziom rozwoju wszystkich uczniów. Odbiorcą jest dziecko, które nie musi posiadać umiejętności czytania. Duże, realistyczne zdjęcia w książce mają być bodźcem dla ucznia do kształtowania pojęć z danego zakresu i do pracy z krótkim tekstem czytanym przez nauczyciela lub rodzica, wprowadzającym w tematykę. Czytanki są krótkie, proste, dostosowane do poziomu uwagi dziecka rozpoczynającego swoją edukację w placówce. Przygotowane polecenia i pytania do czytanek pomogą nauczycielowi oswoić dziecko z podręcznikiem szkolnym. _ 1. JA I MÓJ ŚWIAT Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Etap obrazka PODRĘCZNIK część 1 Harmonia’ 2015 Oprawa: miękka Liczba stron: 128 Format: A4 albumowy ISBN: 978.83.7134.743.6 Do kompletu „Ja i mój świat. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka” należy także „Ja i mój świat. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka. PODRĘCZNIK część 2”. _ 2. JA I MÓJ ŚWIAT Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Etap obrazka PODRĘCZNIK część 2 Harmonia’ 2015 Oprawa: miękka Liczba stron: 124 Format: A4 albumowy ISBN: 978-83.7134.744.3 Do kompletu „Ja i mój świat. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka” należy także „Ja i mój świat. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka. PODRĘCZNIK część 1”. __ Preferowany odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu. Wysyłka możliwa: zaraz po wpłacie na konto. MASZ PYTANIA, NAPISZ- ODPOWIEDŹ NADEJDZIE NIEMAL BŁYSKAWICZNIE:) Link: olx.pl/oferta/CID751-IDbSjNw.html Nowe Placówki Integracyjne w Skawinie Z radością informujemy, że już we wrześniu 2016r zostanie otwarty Zespół Placówek Integracyjnych w Skawinie. Planowany jest kolejny klub malucha, przedszkole oraz inkluzyjna szkoła podstawowa. Inkluzyjna szkoła integracyjna prowadzona będzie w oparciu o zasady szkoły demokratycznej. Placówka będzie znajdować się przy ul. Sikorskiego naprzeciwko Zapiekanek Skawińskich, tuż obok Dworca PKP. Nowa inwestycja zapewnia przyjazne i nowoczesne otoczenie. W okolicy planowana jest również rozbudowa komunikacji między Krakowem a Skawiną. W naszej ofercie zapewniamy: - opiekę dla dzieci od żłobka aż do podstawówki - zajęcia ogólnorozwojowe - naukę języków obcych - fizjoterapię - dogoterapię - naukę i zabawę w grupie - nowatorskie metody aktywizacji dzieci - zdrowe wyżywienie - opiekę psychologa i logopedy - zajęcia rytmizujące - kółka plastyczne/muzyczne/kulinarne/fizyczne - realizację podstawy programowej - realizację rocznego przygotowania szkolnego - naukę na instrumentach klawiszowych z wykwalifikowanym muzykiem-instrumentalistą Wszystkie zajęcia skierowane są również do dzieci z trudnościami rozwojowymi i orzeczeniem o kształceniu specjalnym. Posiadamy w pełni sprawdzone zaplecze specjalistów tworzone z myślą o dzieciach z deficytami rozwoju i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W ramach opieki specjalistycznej zajmujemy się też rodzinami z trudnościami wychowawczymi i komunikacyjnymi. W okresie wakacyjnym planujemy zajęcia z Sensoplastyki, o której mogą Państwo poczytać na stronie inkubatorinspiracji.pl Linki do naszych stron: http://fundacjainkluzja.pl/ Strona przedszkola: w budowie http://biuroprzedszkole.wix.com/parkoweskrzaciki https://www.facebook.com/parkoweskrzaty/ https://www.facebook.com/rodzinnyklubmalucha/ https://www.facebook.com/Fundacja.Inkluzja.Skawina/ Link: olx.pl/oferta/CID751-IDg79cT.html Korepetycje dla dzieci z klas 1-3 szkoły podstawowej i zerówki. Pomoc w codziennym odrabianiu lekcji, w opanowaniu i doskonaleniu podstawowych umiejętności czytania, pisania i liczenia oraz przezwyciężaniu niepowodzeń szkolnych. Rozwijanie umiejętności i zdolności. Jestem nauczycielką z 26 letnim doświadczeniem. Pracuję też z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wykształcenie wyższe z zakresu nauczania początkowego, wychowania przedszkolnego, oligofrenopedagogiki. Dojeżdżam do dziecka na terenie Bydgoszczy i okolic Myślęcinka. Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhjrl3.html Edukacja i rewalidacja dzieci z autyzmem -Studia Podyplomowe NOWOŚĆ Uczelnia im.Edwarda Herzberga w Grudziądzu prowadzi nabór na : Studia podyplomowe Edukacja i rewalidacja osób z autyzmem i zespołem Aspergra Czas trwania nauki - 1 rok Ogólna liczba godzin: 350 Tryb studiów: niestacjonarne wpisowe - 200 zł opłata za studia - 2300 zł Cel studiów podyplomowych: Zapoznanie słuchaczy z aktualną wiedzą na temat autyzmu i zespołu Aspergera, kryteriami i metodami diagnostycznymi, najnowszymi tendencjami w terapii, metodami i formami pracy, specjalnymi potrzebami edukacyjnymi osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, problemami rodzin oraz sposobami ich wspierania. 5. Uczestnicy: Adresatem studiów są nauczyciele przedszkoli i szkół ogólnodostępnych, psycholodzy i pedagodzy szkolni, psycholodzy i pedagodzy pracujący w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, wychowawcy. Absolwent studiów podyplomowych nabędzie umiejętności w zakresie wyzwalania potencjału osób z autyzmem, Zespołem Aspergera i innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi na każdym etapie ich życia od wczesnego wspomagania do dorosłości. Słuchacz nabędzie kwalifikacje do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych i terapeutycznych we wszystkich typach szkół w których przebywa dziecko autystyczne i w ramach wczesnego wspomagania rozwoju. Uczestnik studiów poszerzy swoje kompetencje zawodowe o umiejętność dostosowania wymagań edukacyjnych do specjalnych potrzeb tych uczniów. W trakcie praktyk zapozna się z nowoczesną ofertą form terapii i wsparcia osób z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi. PROGRAM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH. Podstawy psychologii klinicznej i rozwojowej dziecka Elementy pedagogiki specjalnej Autyzm, zespół Aspergera –etiologia i specyfikacja rozwojowa Wybrane zagadnienia z okulistyki i audiologii Wybrane zagadnienia z fizjologii i patologii układu nerwowego Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka Stymulacja zmysłów i integracja sensoryczno-motoryczna Diagnoza Autyzmu, Zespołu Aspergera i innych całościowych zaburzeń rozwoju Kształtowanie mowy i języka u dzieci i uczniów z autyzmem, zespołem Aspergera Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z autyzmem, zespołem Aspergera Metodyka rewalidacji ucznia z autyzmem, zespołem Aspergera Metody terapii dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera Metody komunikacji alternatywnej w pracy z dzieckiem autystycznym Profilaktyka z elementami poradnictwa i wczesnej interwencji Współpraca z rodziną ucznia z autyzmem, zespołem Aspergera Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych , planowanie procesu terapeutycznego –projekt empiryczny Praktyka Egzamin końcowy Uczelnia im.Edwarda Herzberga w Grudziądzu Sekretariat ul.Kościelna 15 pokój 5 ( nad restauracją MAJERO ) TEL. 564 - pokaż numer telefonu - www.ueh.edu.pl Sekretariat czynny pn-pt 10-14 a w środy 13-17 Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhyIEF.html New English Plus 2 TESTY książka nauczyciela teacher Witam Oferuję testy wraz z odpowiedziami do podręcznika New English Plus część 2. WERSJA 2015!! Mam też do tego testy dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Do każdej części są też 5-minutowe kartkówki, testy na półrocze oraz koniec roku. Oraz odpowiedzi do ćwiczeń wersja podstawowa. Polecam Link: olx.pl/oferta/CID751-IDcniZh.html Metoda Dobrego Startu - kurs w Krośnie EDUCO Centrum Szkoleń zaprasza na kurs: METODA DOBREGO STARTU - sesja praktyczna - przygotowanie do prowadzenia zajęć Metodą Dobrego Startu w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, młodszym szkolnym oraz dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Miejsce i termin kursu: Poznań - 22.10 - 23.10.2016 Kurs prowadzi Małgorzata Barańska i/lub Ewa Jakacka. Cena promocyjna: 370 zł Adresaci szkolenia: - nauczyciele szkół podstawowych, szkół specjalnych, nauczyciele przedszkoli, ośrodków rehabilitacji, logopedzi, psycholodzy. Cele szkolenia: I Poznanie głównych założen Metody Dobrego Startu II Poznanie materiałów przeznaczonych do pracy Metodą Dobrego Startu: III Nabycie praktycznych umiejętności: • prowadzenia zajeć Metodą Dobrego Startu z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym oraz dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; • konstruowania scenariusza zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu; • samodzielnego projektowanie wzorów graficznych oraz dobierania lub układania do nich piosenek i wierszyków; • wykorzystywania obserwacji prowadzonych podczas zajęć do stwierdzania rodzaju i nasilenia trudności w uczeniu sie oraz postepów osiąganych przez dzieci. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie z Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz zaswiadczenie poswiadczajace doskonalenie zawodowe. Zapisy i informacje: Centrum Szkoleń EDUCO tel. 667 - pokaż numer telefonu - www.educo.zgora.pl Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgSHO9.html Książki z pedagogiki w stanie idealnym SPRAWDŹ Książki jak nowe-nieużywane, czyste, jedynie podpisane. Kupiłam je będąc na studiach, niestety nie miałam okazji ich użyć bo zmieniłam specjalność. 1. Drama i happening w edukacji przedszkolnej - M.Królica 2. Program komunikacji dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi -Dutka Każda książka w cenie 20 zł + 5 zł wysyłka listem poleconym Link: olx.pl/oferta/CID751-ID649qz.html Szkolenie dla nauczycieli. Gimnastyka Mózgu® Wrocław 12 - 14.08.2016 oraz 04.11 - 06.11.2016 Kinezjologia Edukacyjna to nowy kierunek wiedzy zajmujący się wykorzystaniem ruchu w procesie szeroko pojętego uczenia się. Bada on związki między ruchem ciała, a organizacją i funkcjonowaniem mózgu. W centrum jej zainteresowania znajduje się człowiek, postrzegany jako jedność ciała, umysłu i emocji. Kinezjologia Edukacyjna to system efektywnego uczenia się i pełnego wykorzystania własnego potencjału do funkcjonowania na optymalnym poziomie. Amerykański uczony Paul Dennison wraz z żoną Gail Dennison uważany jest za twórcę tego kierunku. Paul Dennison wykorzystał dla potrzeb uczenia się dotychczasową wiedzę naukową z dziedziny anatomii, neurofizjologii, pedagogiki, psychologii wzbogacając ją o własny unikalny wkład w edukację. Badania, które rozpoczął w latach 60-tych doprowadziły do znaczących odkryć w dziedzinie uczenia się i potwierdziły tezę, ze rozwój intelektualny jest w ścisłym związku z rozwojem mowy i rozwojem ruchowym dziecka. Gimnastyka Mózgu® to metoda stymulacji naturalnych mechanizmów rozwoju naszej osobowości, zwłaszcza związanych z procesami uczenia się. Wykorzystuje zestawy ćwiczeń mobilizujących mózg do synchronicznej pracy obu półkul. Celem kinezjologii jest udzielenie wsparcia każdemu człowiekowi, aby mógł optymalnie wykorzystać swoje możliwości i zachować zdrowie. Ćwiczenia „Gimnastyki Mózgu”, zestaw składa się z ok. 20 prostych ćwiczeń, które ze względu na sposób oddziaływania na umysł podzielono na: Ćwiczenia na przekroczenie linii środka - aktywizują obie półkule mózgu i uczą współpracy nasze bilateralne narządy zmysłów i motoryki, co jest ogromnie ważne przy czytaniu, pisaniu, komunikacji, itp. Ćwiczenia energetyzujące - zapewniają odpowiednią prędkość i intensywność neurotransmisji, czyli przepływu informacji pomiędzy komórkami nerwowymi i siecią neuronalną – tworzą podstawy do szybkiego przetwarzania informacji. Ćwiczenia wydłużające – są to ćwiczenia niwelujące stres na poziomie mięśni, uwalniają od napięć i przywracają prawidłowe napięcie mięśniowe, poprawiają zdolność koncentracji i rozumienia. Ćwiczenia z kinezjologii edukacyjnej mogą być wykorzystywane w czasie zajęć terapeutycznych. Są niezastąpione także podczas przygotowań do szczególnie trudnych sytuacji, np. klasówek, testów, rozmów w sprawie pracy, publicznych wystąpień. Ćwiczenia „Gimnastyki Mózgu” prócz funkcji profilaktycznej i terapeutycznej pełnią funkcję diagnostyczną. Pozwalają określić mocne i słabe strony funkcjonowania systemu „ciało-intelekt”, co pozwala wyznaczyć kierunek pracy z uczniem. Metoda przeznaczona jest dla: Dzieci przedszkolnych - głównie nastawiona na stymulację rozwoju Dzieci i młodzieży w wieku szkolnym - głównie nastawiona na stymulację rozwoju oraz wsparcie w nauce i sferze motywacyjnej Dzieci i młodzieży z trudnościami w uczeniu się i zaburzeniami zachowania - dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia, agresja, lęki, nadpobudliwość, zahamowanie, problemy z koncentracją Dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi: mózgowe porażenie dziecięce, autyzm, upośledzenie umysłowe jako metoda wspierająca inne formy pracy z tą grupą dzieci Dorosłych, pragnących: dokonać zmian w swoim życiu, poprawić sprawność psychofizyczną Kurs przeznaczony jest dla: • psychologów, rehabilitantów, pedagogów, nauczycieli, • rodziców, którzy chcą wspierać rozwój swoich dzieci (również specjalnej troski), • rehabilitantów, psychologów i innych terapeutów pracujących z osobami dorosłymi. Podstawowymi szkoleniami w kinezjologii edukacyjnej są dwa 16 godzinne kursy „Gimnastyka mózgu”, cz. I i cz. II na których uczestnicy poznają podstawy teoretyczne kinezjologii edukacyjnej, zestaw ćwiczeń BrainGym®, równoważenia i ruchy integrujące. Po kursie uczestnicy otrzymują certyfikaty Fundacji Kinezjologii Edukacyjnej założonej przez Paula Dennisona oraz certyfikaty Polskiego Stowarzyszenia Kinezjologów. Kurs trwa 32 h dydaktyczne (24 godziny zegarowe) - trzy dni Kurs prowadzi Ryszarda Zając Link: olx.pl/oferta/CID751-ID9I6Cj.html |
|||||||
Dwudziesty pierwszy wiek - wiek singli.
|